Nekromanti Tack för WRNU!

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Jag kom att tänka på en sak.

Den här websidan, med forum, har givit mig massor med underhållning. För att bara nämna en sak så har jag faktiskt varit med och skapat text till ett spel som givits ut på riktigt - vilket aldrig hade hänt utan WRNU. Det är dessutom coolt att ha stora delar av Sveriges spelskaparelit på så nära håll för feedback eller struntsnack runt spel i synnerhet och allt annat i allmänhet.

Och allt detta utan att jag bidrar med något annat än sporadiskt postande - jag slipper reklam och jag betalar inte en spänn.

Så, stort tack till alla som står bakom tekniken, kodandet och fixandet, och till alla moderatorer som ser till att vi användare beter oss något så när civiliserat mot varandra (åtminstone ibland).

Jag tror inte att ni får den uppskattning ni förtjänar på daglig basis, så rejäl ryggdunk till er alla! Kudos!
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,560
Location
Rissne
Jaföfan. Jag vet inte ens vem jag skulle vara utan det här stället. Jag har lärt mig extremt mycket av att hänga här, hittat flera spelgrupper som stått ut med att spela regelbundet med mig, knutit de kontakter som möjliggjort för mig att släppa flera rollspel som säljs i riktiga butiker, och i största allmänhet haft stor hjälp.

Så ja, kudos och ryggdunk som fan.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,557
Jag kom att tänka på en sak. För något år sedan fanns här en tråd där folk pratade om nyårsafton. Person A skrev att hen var ensam på nyårsafton. Person B, som inte kände A men bodde i samma stad, svarade då att du kan komma hit och kolla på film med mig om du vill. Jag tycker att det var väldigt fint gjort, och att det säger en hel del om vilken bra plats forumet faktiskt är.
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,992
Location
Ett häxkräl
Sedan kulturkrigsforumet (aka "off topic") stängdes ned har forumet blivit lite tråkigare och mycket, mycket trevligare.

Oavsett, hurra för alla i redaktionen, tekniker och moderatorer!

Och kom ihåg att deleta FB och dra hit alla som hänger där så att detta blir ett ännu bättre ställe!
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,724
Location
Eskilstuna
Det har varit väldigt perspektivvidgande och nyttigt för mg att hänga här, den korta tiden jag har gjort det. Så tack ska ni ha!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Jag gillar också rollspel.nu. Att jag håller ljuset tänt beror allra främst på att jag får och har fått så mycket av forumet genom åren. I dessa tider när fler och fler flyttar till Facebook och Discord och sånt känns det skönt att kunna ha rollspel.nu som ett alternativ.

Men forumet vore ju inget utan alla som hänger här och diskuterar. Så ryggdunk till alla er också!

/Magnus
 
Top