Jag håller med dig om Battlefield Evolution! Det såg riktigt snyggt ut men precis som resensenten säger tycker jag att det verkar spretigt (även om jag inte har läst det).
Sen funderar jag på att köpa det där brädspelet Diesent (hette det så?).
Nej, inte i det här numret. I förra numret blev jag däremot så sugen på Trail of Cthulhu efter att ha läst recensionen att jag beställde ett exemplar ganska omgående.
Unhallowed är fantastiskt bra, men kolla noga på bokryggen och omslag, för det är bedrövligt dåligt inbundet. Nästan en par med Castle Falkenstein som snabbt blev lösbladssystem
Mjaa, inte sådär på rak arm.
Dock så gillar jag att läsa recensionerna, ibland så hittar man nått intressant. Sedan så är det alltid kul att läsa om vad för spel som finns härute.
Själv har jag haft stort utbyte av recensionsavdelningen. Faktiskt är det mest intressanta inte vad recensenten tycker (även om det inte är oväsentligt), utan om det spel som bedöms också introduceras. Man vill helt enkelt se vilka nya inslag som gäller i spelbranschen för tillfället. Åsa Roos och Henrik Örnebring är mina favoritrecensenter. De skriver introducerande och kunnigt om sånt som jag inte själv kan så mycket om. Har blivit flera spelköp.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.