Nekromanti Tack för tipset! (Recensioner i nr 4 2008)

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
Var det någon recension i senaste Fenix som fick er att tänka om eller rent av tvinga er till ett impulsköp?

Själv ska jag absolut kika närmare på Unhallowed Metropolis och Battlefield Evolution: World at War.
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Jag håller med dig om Battlefield Evolution! Det såg riktigt snyggt ut men precis som resensenten säger tycker jag att det verkar spretigt (även om jag inte har läst det).

Sen funderar jag på att köpa det där brädspelet Diesent (hette det så?).
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,916
Location
The Culture
Var det någon recension i senaste Fenix som fick er att tänka om eller rent av tvinga er till ett impulsköp?
Nej, inte i det här numret. I förra numret blev jag däremot så sugen på Trail of Cthulhu efter att ha läst recensionen att jag beställde ett exemplar ganska omgående.

/tobias
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
Re: Svar: Ja

Unhallowed är fantastiskt bra, men kolla noga på bokryggen och omslag, för det är bedrövligt dåligt inbundet. Nästan en par med Castle Falkenstein som snabbt blev lösbladssystem :gremtongue:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Mjaa, inte sådär på rak arm.
Dock så gillar jag att läsa recensionerna, ibland så hittar man nått intressant. Sedan så är det alltid kul att läsa om vad för spel som finns härute.
 

GunBlade

Veteran
Joined
5 May 2008
Messages
116
Location
Borås
Bara för att sedan bli besviken på att man inte har råd att införskaffa något av dem. Hmph, hemska verklighet.
 
Joined
28 Nov 2006
Messages
2,423
Location
Nirvana
Själv har jag haft stort utbyte av recensionsavdelningen. Faktiskt är det mest intressanta inte vad recensenten tycker (även om det inte är oväsentligt), utan om det spel som bedöms också introduceras. Man vill helt enkelt se vilka nya inslag som gäller i spelbranschen för tillfället. Åsa Roos och Henrik Örnebring är mina favoritrecensenter. De skriver introducerande och kunnigt om sånt som jag inte själv kan så mycket om. Har blivit flera spelköp.
 
Top