Nekromanti Tack för mig!

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Hej kära medforumiter!

Kommer ni ihåg mig, jag har ju haft paus härifrån sedan innan sommaren mer eller mindre? :gremsmile:

Nu har jag gjort mitt bästa för att göra nytta för er och forumet som moderator i snart sex år (om jag inte tar fel, hösten -05 va?). Det har varit kul och intressant och det har känts bra att kanske göra någon liten nytta för forumet som jag ju har spenderat så mycket tid på.

Men nu är det dags att gå vidare. Jag vill kunna läsa de trådar som intresserar mig och kunna strunta i de som inte gör det, och inte behöva annonsera när jag kommer vara borta ett tag och så vidare. Jag vill helt enkelt vara en vanlig användare igen.

Så därför tackar jag för mig som moderator! Tack för förtroendet och tack för det goda bemötande som jag nästan alltid mött när jag behövt moderera någon!

Men vi fortsätter ju ses på forumet och i vrållådan, såklart! :gremsmile:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,911
När jag läste rubriken blev jag bestört, för jag tänkte att du skulle lämna forumet, men nu är ju allt i sin ordning :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,973
Location
Linköping
Tack för din insats! (Trodde likt de föregående att du tänkte lämna forumet när jag såg trådtiteln, så det här var goda nyheter i sammanhanget.)

Jag kommer att sitta här och trycka på F5 tills ditt namn slutar vara grönt. :gremsmile:
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,413
Location
Umeå
Feuflux said:
Tack för din insats! (Trodde likt de föregående att du tänkte lämna forumet när jag såg trådtiteln, så det här var goda nyheter i sammanhanget.)

Jag kommer att sitta här och trycka på F5 tills ditt namn slutar vara grönt. :gremsmile:
Samma här, på allt
 

Dum Panda

Warrior
Joined
16 Jun 2008
Messages
232
Jag tänkte exakt likadant som ovanstående, fick fan nästan ont i magen...
Det är lite illa nu när jag tänker på det :gremtongue:.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Haha! Förlåt för the scare, det var verkligen inte meningen! :gremlaugh:

Men fint såklart att ni tycker ni hade saknat mig om det hade vart så, ändå. :gremsmile:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Simon said:
Haha! Förlåt för the scare, det var verkligen inte meningen! :gremlaugh:

Men fint såklart att ni tycker ni hade saknat mig om det hade vart så, ändå. :gremsmile:
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1MsKW84b-7E&feature=results_video&playnext=1&list=PL2F57704E72A17DF6"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/1MsKW84b-7E&feature=results_video&playnext=1&list=PL2F57704E72A17DF6" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>
 
Top