Nekromanti T3

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Ni som har en bra uppkoppling kan ju glo lite på Terminator 3-trailern http://www.terminator3.com/ - det kan bli hur bra eller hur uselt som helst.

Hursomhelst - Arnie kanske kan få tillbaka lite hjältepoäng iom detta. Vad vet jag? =)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
verkar ju störtskön ju !!

Hehe !!
Sånt här gilalr jag !! Gillade de andra & den här verkar ju minst lika bra ju !
fast iof, sånt vet man ju ínte förrän efteråt...
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
trådflytt

Jag flyttar tråden eftersom den hör bättre hemma på kulturforumet.
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Tycker den ser lite B ut, tyvärr!

Jag hade hoppats mer av trailern! Det känns lite som Omen/Karate Kid-fenomenet: Vi gör en likadan film men med en tjej i istället.

Explosioner får mig mest att gäspa, tillsammans med biljakter som för mig är en enda stor utfyllnad av taskiga manus, ungefär som sångerna i Disneyfilmer och springande baddräktsbrudar i Baywatch. :gremsmile:

Jag ska naturligtvis se den, men jag hade hellre sett att den utspelat sig längre in i framtiden, ungefär från den tid där Arnold skickades tillbaka i ettan och tvåan.
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Re: Tycker den ser lite B ut, tyvärr!

Mja, den hade nog varit bättre om man hade skippat den där uppblåsta bimbon som ska strutta runt som TX (eller vad det nu var den nya mördarcyborgen hette). Precis som American Psycho 2 - som jag ännu inte har sett på grund av just detta.

Tjejer passar faktiskt inte till alla filmroller. I Resident Evil passade Jovovich dock väldigt bra, säkert bättre än en kille hade passat i samma roll. Men att förstöra Terminator genom att gå under för modet är lite blasfemi ändå...
*övertygad om att det där bara är ett löjligt idiot-jippo för att försöka få fler att se filmen*

Men det fanns ju en gatlingkulspruta... och Arnold... alltså blir den med största sannolikhet bra trots allt :gremgrin:. Japp, jag ska se den, men troligtvis inte American Psycho 2 (om jag inte kommer över den gratis utan att anstränga mig för det).

Och Hollywoodfjantarna har förstås inte lärt sig att explosioner inte ser ut så där i verkligheten än heller. Men, som sagt, Arnold är ju med... :gremsmirk:

(och det obligatoriska tillägget för att göra inlägget mer neutralt --->) Just my two cents...
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,343
Location
Helsingborg
Re: Tycker den ser lite B ut, tyvärr!

Hollywood fjantarna VET att explosioner inte ser ut sådär. Problemet är att rediga explosioner är farliga, ser inte riktigt lika imponerande ut i en kamera och sist men absolut inte minst....den obildade publiken förväntar sig numera sådana explosioner.
 
Top