Nekromanti Tävling hos Neogames!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,911
Kul med en tävling, men 1300 tecken? Menar du inte 1300 ord?

- Vulf
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Men att berättelsen har någon anknytning till strid eller soldater är ju en fördel! Kolla gärna i andra Eonmoduler för inspiration till miljöer och personer - eller ha med era egna rollpersoner i berättelsen!
Och vi som nyss har haft ett krig med en drös fältslag... åbåj, det här måste jag nog vara med på.

/Joel - börjar känna inspirationen flöda (...eller behöver jag bara gå på toa?)
 

Chakka Khan

Veteran
Joined
13 Dec 2004
Messages
50
Kommer man att kunna få läsa några av de bästa historierna på neogames hemsida eller vart det nu skulle kunna bli? :gremlaugh:
 

Ingtar

Veteran
Joined
15 Jan 2004
Messages
193
Location
Norrköping
Låter skoj, man får väl ta och ställa upp. Jag vet att jag kommer att få pisk mot er andra men det är ju en kul grej.

LÅT BÄSTE MAN ELLER KVINNA VINNA!
 

Madon

Warrior
Joined
17 Aug 2003
Messages
238
Location
Vilhelmina/Umeå
Varför skulle vi låta oss få däng av ett fruntimmer :p

Nej, men jag håller med dig, Lycka till alla.
Jag kommer inte att ställa upp, då jag både sakanar inspiration och motivation...
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Kom igen nu! :)

Hittills har fem berättelser ramlat ner i min mailbox (kollade senast i går kväll). Och de som har kommit in hittills är alla riktigt bra (nej jag tänker inte säga vilken jag tycker är bäst).

Men vi tar gärna emot fler berättelser, så fortsätt skicka! Ni har till den 24:e december på er.
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Re: Kom igen nu! :)

Okej, du har sagt att min var bra... Då är jag nöjd. :gremtongue:

-Hjalle, skickat.
 

GlueBall_UBBT

Warrior
Joined
16 Aug 2003
Messages
238
Location
Kallinge
Re: Kom igen nu! :)

Är detta en utmaning?! Eller är det en uppmaning? :gremtongue: Kan tänka mig att skriva flera försök eftersom det verkar vara så bra kritik :gremsmile:
 

Isilme

Veteran
Joined
2 Oct 2003
Messages
100
Re: Kom igen nu! :)

Glimfrost har faktiskt totat ihop två stämningstexter denna morgonen, och dessutom skickat in dem båda.
Visserligen ganska meningslöst eftersom hon kommer få däng av alla andra - men hon har i alla fall dragit sitt strå till stacken och kan därmed känna sig nöjd :gremwink:

/Glimfrost, börjar nervöst undra lite varför hon egentligen skickade in dem...
 

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Re: Kom igen nu! :)

Visserligen ganska meningslöst eftersom hon kommer få däng av alla andra

Inte av mig, men har det någonsin hindrat mig? Svar: nej :gremlaugh:
 

GlueBall_UBBT

Warrior
Joined
16 Aug 2003
Messages
238
Location
Kallinge
Upp med hakan nu

Inte vara så negativ. Du kan du med, minst lika bra som alla andra. Skulle det vara så att du saknar språklig kunskap, fixar word det åt dig. Så grina inte över dina två stämningstexter, lär av dem och skriv ännu flera. Vi vill ju att den bästa texten vinner, så att man får en bra modul när man tvingas köpa den :gremwink:
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Re: Kom igen nu! :)

Jag skickade igårkväll, eller var det natt in två bidrag. Man får väl hoppas på att någon hade bättre än det jag skrev. Vet inte varför de känns så meningslösa och tomma men det kanske var för att det var sent. Må bäste skribent vinna!

- Jocke
 
Top