Nekromanti Tävla och vinn Monopol!

Fenix

Warrior
Tävla med Fenix och ta chansen att vinna ditt eget exemplar av ett av världens populäraste brädspel. Vi lottar ut fyra exemplar bland de som svarar rätt på tävlingsfrågorna. Tävlingen kommer att pågå fram till den 31 maj. Därefter kommer vinnarna att publiceras på Fenix webbplats.

Lycka till!

Tävla här

Synd bara att Monopol är ett av världens sämsta spel. Det bästa sättet att få folk att aldrig mer vilja spela brädspel. Men jag kanske ska ta och tävla ändå och ge bort det till en ovän.

Tack för de positiva glädjeropen! :-)

Sånt värmer alltid. :gremlaugh:

M. (hatar Monopol, inte för att det skulle vara dåligt, men för att han får stryk av Boba Fett varje gång han spelar)

Wow, en lite svårare tävling är de vanligtvis hjärndöda frågorna i Codex som i stort sett bara är utlottningar.
Den sista frågan var svårast.. :gremsmile:

Det måste jag vinna så att jag kan tvinga Havoc att spela det med mig! :gremgrin:

/tobias

Vinner du lovar jag att spela en omgång med dig, bara så jag får ett nytt minne av hur feltänkt det är. Det var nog rätt revolutionerande när det kom 1903 men man har tänkt rätt mycket på den typen av strategispel sedan dess.

Back