Nekromanti Tävla och vinn Monopol!

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Tävla med Fenix och ta chansen att vinna ditt eget exemplar av ett av världens populäraste brädspel. Vi lottar ut fyra exemplar bland de som svarar rätt på tävlingsfrågorna. Tävlingen kommer att pågå fram till den 31 maj. Därefter kommer vinnarna att publiceras på Fenix webbplats.

Lycka till!

Tävla här
 

Havoc

Swordsman
Joined
21 Feb 2001
Messages
545
Location
Stockholm
Synd bara att Monopol är ett av världens sämsta spel. Det bästa sättet att få folk att aldrig mer vilja spela brädspel. Men jag kanske ska ta och tävla ändå och ge bort det till en ovän.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,468
Location
Stockholm
Tack för de positiva glädjeropen! :)

Sånt värmer alltid. :gremlaugh:

M. (hatar Monopol, inte för att det skulle vara dåligt, men för att han får stryk av Boba Fett varje gång han spelar)
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Wow, en lite svårare tävling är de vanligtvis hjärndöda frågorna i Codex som i stort sett bara är utlottningar.
Den sista frågan var svårast.. :gremsmile:
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,914
Location
The Culture
Det måste jag vinna så att jag kan tvinga Havoc att spela det med mig! :gremgrin:

/tobias
 

Havoc

Swordsman
Joined
21 Feb 2001
Messages
545
Location
Stockholm
Vinner du lovar jag att spela en omgång med dig, bara så jag får ett nytt minne av hur feltänkt det är. Det var nog rätt revolutionerande när det kom 1903 men man har tänkt rätt mycket på den typen av strategispel sedan dess.
 
Top