Tärningsrullare till Troubleshooters

Zadrith

Hero
Joined
14 Feb 2002
Messages
1,228
Location
Tranås
Jag har gjort en tärningsrullare till Troubleshooters. Den genererar slag med procenttärning och räknar ut lyckat och misslyckat initiativ. Slag med 1-9 T6or och räknar ihop resultatet som vanligt slag, pölslag och exploderande pölslag. Dessutom generera den franska och tyska namn. Antalet språk den genererar kommer att utökas framöver och jag kanske även kommer att lägga in andra slumptabeller.

 

soda

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
311
Den är väldigt fin!

- Jag hade gillat någon sorts "fördröjning" mellan att man trycker på knappen och resultatet är klart. För att simulera den där känslan av förväntan när tärningarna rullar?
- Sidan blir lite för "hög" på extremt breda skärmar (21:9). Det kanske hade varit värt med en maxbredd. Och lite för svårläst om man gör ett väldigt litet fönster (eller kör på en telefon?).
 

Zadrith

Hero
Joined
14 Feb 2002
Messages
1,228
Location
Tranås
Den är väldigt fin!

- Jag hade gillat någon sorts "fördröjning" mellan att man trycker på knappen och resultatet är klart. För att simulera den där känslan av förväntan när tärningarna rullar?
- Sidan blir lite för "hög" på extremt breda skärmar (21:9). Det kanske hade varit värt med en maxbredd. Och lite för svårläst om man gör ett väldigt litet fönster (eller kör på en telefon?).
Kul att du gillar den och tack för bra feedback, ska kika på de där grejerna nästa gång jag pillar med den :)
 
Top