KÖPES Tärningar The One Ring

Flanell

Veteran
Joined
26 Nov 2015
Messages
47
Hej! Jag söker efter några uppsättningar tärningar till The One Ring. Hör av er om ni har några att sälja :)
 

Flanell

Veteran
Joined
26 Nov 2015
Messages
47
Tack för tips. Har precis fått hem ett set därifrån. Kan tänka mig att köpa fler i "värsta" fall. Hade en tanke om att jag kunde hitta några fler uppsättningar tärningar till ett fördelaktigt pris här och eventuellt någon annan variant (färg/sort) för skojs skull.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Jag tror inte att folk som äger dessa set direkt kommer sälja dem. De kom med i paketet när man köpte spelet så vill man inte ha spelet så säljer man nog hela rasket isåfall.
Vid en snabb Googling så finns det dock gott om ställen som säljer dessa set.
Om inte den affären ovan så finns tex: Wayland Games med flera.
 

Flanell

Veteran
Joined
26 Nov 2015
Messages
47
Nej, jag misstänker samma sak. Men jag gör ett försök. Det finns åtminstone 5 olika varianter av dessa tärningar. Orginaltärningarna, samma som orginaltärningarna fast gröna, röda eller blå samt de som finns på Alphaspel. Finns flera anledningar till varför någon skulle kunna ha någon av de varianterna som inte följde med i orginalboxen av spelet och vilja sälja dem. Kanske endast var spelare och inte spelar TOR längre, vad vet jag. Hursomhelst, tack för tips.
 
Top