Syndens diplomater - hur går det?

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,018
Ett nytt like fick mig att återvända till den här tråden. Och jag kan väl då konstatera att inte mycket verkar hända tyvärr. Men jag längtar fortfarande efter mer Noir! Så till er @Helmgast: hur går det?
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,018
Är det? Det har jag inte sett något om. Skicka gärna länk om du (eller någon annan) har någon!

Och OM det är nedlagt yrkar jag på att det skall tas upp igen! Noir är lysande, och förtjänar att supportas av nytt material.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,931
Location
Ereb Altor
Är det? Det har jag inte sett något om. Skicka gärna länk om du (eller någon annan) har någon!

Och OM det är nedlagt yrkar jag på att det skall tas upp igen! Noir är lysande, och förtjänar att supportas av nytt material.
Jag håller helt med om att Noir är lysande! Men det är knappast en levande produktlinje. Jag vet inte om det officiellt är nedlagt. Kan kolla med HG.
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,018
Det puttrar i långsamt mak. Pandemin sög ur musten ur skaparglädjen så inget hände under en lång tid. Men dött är det inte iaf.
Då hoppas jag att skaparglädjen återvänder nu nu när pandemin inte är lika påträngande längre (i alla fall inte i vårt land). Och ser mycket fram mot slutresultatet!
 
Top