VikingGamer
Veteran
Finns planer på nyutgåva/or ?
beställt - är de 2 = sylfens vrede eller ingår mer?Jag tror att Genom vind och glas och Ur stoft och sot fortfarande finns tillgängligt i webshoppen. Så i nuläget tror jag inte en nyutgåva är aktuell, vi har planer på andra äventyr, landsböcker, aspekter dock
De två är hela sylfens vrede.beställt - är de 2 = sylfens vrede eller ingår mer?
De är hela med E4 regler (kompatibla med E5).beställt - är de 2 = sylfens vrede eller ingår mer?
har köpt rubbet nu och det är ganska långt. ligger i min ca 4000 sidor "att läsa" rollspelslista nuPrecis. Genom vind och glas innehåller Diamantäpplet, Katres Gåtor, Av Blod komna och Ödesväven. Ur stoft och sot är den avslutande delen av kvintetten.
Även om Mellan Tid och Ljus kan användas som en ganska så lös del 0 så skulle jag säga att de två böckerna ger gott om äventyrstid utan. MIn spelgrupp har spelat 82 speltillfällen av Sylfens vrede och är halvvägs genom kampanjen.
Min spelgrupp började på Diamantäpplet 2009. Vi börjar närma oss slutet på USoS nu. Tror jag.Precis. Genom vind och glas innehåller Diamantäpplet, Katres Gåtor, Av Blod komna och Ödesväven. Ur stoft och sot är den avslutande delen av kvintetten.
Även om Mellan Tid och Ljus kan användas som en ganska så lös del 0 så skulle jag säga att de två böckerna ger gott om äventyrstid utan. MIn spelgrupp har spelat 82 speltillfällen av Sylfens vrede och är halvvägs genom kampanjen.
Konvertering av RP från eon 3 till eon 4 i samband med Ödesväven?Min spelgrupp började på Diamantäpplet 2009. Vi börjar närma oss slutet på USoS nu. Tror jag.![]()