Nekromanti Sword and Fist en mycket bra bok

Jaak

Warrior
Joined
17 Aug 2001
Messages
281
Location
sthlm
hej....

ville bara berätta att jag nyligen införskaffat mig boken Sword and Fist, och att denne bok verkligen var värd sina slantar jämfört med Masters of the Wild.

Sword and Fist får av mig en 4 av 5. En bok som ger ett djup till den annars ganska platta fightern...
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
läs en recension på enworld.com om det inte frammgår i dem eller om du fortfarande har frågor så säg till. :gremlaugh: jag orkar inte hämta boken just nu, men kan tipsa om ENworld som brukar veta det man söker efter...

JAg tycker boken är bra. Särskilt prestige klasser som duelisten är användbara...

chrull
 

Targos

Veteran
Joined
22 Nov 2002
Messages
84
Location
Luleå
Det fanns för lite prylar till Barbarer i Masters Of The Wild tycker jag. Därför är inte den boken någe särskilt bra. Men i Sword And Fist finns det ju ännu mindre grejer för bara Barbarer! Alltså är den sämre i mitt tycke :gremwink:
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,419
Jag tycker faktiskt inte att Sword and Fist är särskilt bra. Däremot gillar jag Masters of the Wild, så man kan ju säga att det är som vanligt. Delade åsikter. :gremsmile:

Men jag tycker egentligen inte att prestigeclass-böckerna är något att ha för att det är bara Featsen och eventuellt de nya magierna som är nödvändiga/roliga... :gremsmile:
 
Top