Nekromanti SWG

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Star Wars spel

Nej, och ärligt så har jag ingen större förväntning på det heller. Force commander var en stor besvikelse, och det kommer nog krävas en del innan jag har något större intresse för Star Wars spelen igen.
i vart fall inte strategispelen, jedi knight duger ju fortfarande.

Förästen, liten lustig grej angående det, varför har de döpt det nya till jedi knight II. För något sådant borde det rimligen inte kunna finnas, det finns nämligeninte någon etta.

Visst, Jedi knight och tillägget mots (mysteries of the sith) finns, men Jedi knight är faktiskt bara namnet på
Dark Forces II

Nån som har en aning hur de har tänkt, eller det är kanske så att de inte gjorde det.
 

AHTF

Veteran
Joined
27 Dec 2002
Messages
39
Location
Linköping, Åkersberga
Re: Star Wars spel

Force commander och SWG är ju faktist helt olika typer av spel.
Och teamet som jobbar med spelet är välkända och borde ha erfarenhet. Särskilt dom från Sony.
Men man tycker ju olika :gremsmile:
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Re: Star Wars spel

Har inget emot att bli glatt överraskad... har inte kollat så mycket på vad SWG är för spel, har du kanske en länk du kan smälla upp (är för lat för att gå till lucas sida :gremsmirk:)
 

AHTF

Veteran
Joined
27 Dec 2002
Messages
39
Location
Linköping, Åkersberga
Re: Star Wars spel

http://starwarsgalaxies.station.sony.com/
Det är ett MMO I stil med Dark age of camelot.
Så man behöver ju troligtvis en bredbands uppkoppling. ISDN kan bli ganska dyrt :gremsmile:

Det "verkar" bli det solklart Bästa Online rollspelet hitills.
Att det utspelar sig i Starwars världen är ju inte fel det heller :gremsmile:

Det finns ganska mycket fakta på sidan, vet ej hur mycket du orkar läsa, ifall ej mycket föreslår jag FAQ och Features.
Ger bäst överblick.
 
G

Guest

Guest
Ja du man har stora förväntingar på SWG, väntar bara på officiella specifikationerna för spelet eftersom min dator har hamnat efter i utvecklingen och jag tvivlar på att den kommer klara SWG särskilt bra, det är ju ett tag sen Sony gav ut EverQuest så teknologin bakom spelet lär kräva lite mer av ens dator nu. Försöker spara ihop pengar så jag kan hotta upp datorn till releasen men tvivlar på att jag hinner få ihop de summorna.
 
G

Guest

Guest
Jo WoW verkar faktiskt coolt men skulle jag satsa mina pengar på ett nytt fantasy MMO så skulle det nog blir Warhammer Online eller Everquest II.

Tror att det kommer för många MMOs i framtiden, nu när MMO-konceptet börjat slå igenom. Man kan ju dock inte spela hur många som helst samtidigt på grund av tid och pengar så det skall bli intressant och se vilka som överlever.
 
Top