Nekromanti Svultna Svinet suger verkligen som...

Hygglo

Veteran
Joined
27 Nov 2000
Messages
162
Location
Lund, skåne
... inte har någon title >=)

Kunde inte låta bli, med tanke på vad du skrev sist =) Dck har jag en fråga; Har du ftt in några äventyr till tävlingen än? Och sedan är det skitbra att du har hittat en server utan reklam! Bra jobbat, Rolf!

"förhoppningsvis så finns det nya raser att spela i bestariumet."
/Okänd
 

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
JAG HATAR DIG!!!

hahahaha fan snart kommer jag tvinga rollspel.nu att betala alla mina sjukhus räkningar=)
Och sen så har jag bara fått in ett (1) jävla bidrag och det gör mig lack, sur, gråtfärdig och allmänt ledsen=). Eftersom det är så många som har klagat på att dom inte hinner skriva färdigt sina äventyr så har jag förlägnt tävlingen! Så nu hoppas jag att ALLA här på forumet anmäler sig med sina äventyr! Ju fler som anmäler sig ju fler priser blir jag tvungen att fixa=) men det är det fanimej värt!

"Mångsidig som en plattfisk"
 
Joined
27 Nov 2000
Messages
936
Location
Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
Hörrö...

...vad ligger du inne med för priser, var det SL skärmen eller?

Tänk oxå på att 6:an e så pass nytt så många SL tar mer tid på sig eftersom dom inte är vana vid att skapa äventyr till 6:an.

Företsen så tar det nog ett par veckor att skapa ett russkit braoch snyggt äventyr. Annars blir det bara en massa skit, som på senariobanken, där är ju 90% av allt bara ren dynga.

"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"
 
Joined
27 Nov 2000
Messages
936
Location
Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
Ja a du!!!

Nja, inte mycket. Jag tänkte bara säga det efter som du var så jävla förbannad för att dom inte skickade in några äventyr till dig.

Kanske skulle förlänga tävlingen (nu vet ju inte jag hur länge den håller på), men ju mer tid alla SL får, dessto bättre Äventyr blir det.


"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"
 

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
Förbannad och förbannad...

... var jag inte riktigt, jag brukar överdriva sånt där. Men allvarligt vad är en passande tid? Nu är det satt till 1 april men jag kan ju alltid skjuta upp det lite till.

"Mångsidig som en plattfisk"
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Frestelse?

Var inte priset SL-skärmen till DoD6?
Då kanske du inte ska skjuta upp det så mycket lägre än den 1 april för så har ju alla hunnit köpa skärmen och då blir det inte lika attraktivt. Den blir ju iofs gratis med man vill ju inte vänta och så vinner man inte. Därför kommer nog dom flesta att köpa den (och då blir dom inte med i tävlingen) om du skjuter upp det mer.

Lite synd dock eftersom äventyren ska vara bra och seriösa.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>
 
Top