Nekromanti Svinga en bägare i Götet?

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Äsch, vi går helt enkelt på det första datumet, lördag 10/11, Byns Bistro. Jag och min homeboy är där i alla fall, de som kan och vill joinar när man känner för det, vi är där från 20.00 typ.

Så får vi hoppas att det blir en kul kväll och att ryktet om forumsölesn GBG-sektion sprider sig =)

Peace out!
 

Chilli

Veteran
Joined
3 Nov 2012
Messages
1
Så, nästa lärdag alltså? :gremsmile:
In that case, if i find the way. I will be there :gremsmile:
 

slanfan

Hero
Joined
16 Oct 2010
Messages
1,458
Location
Göteborg
Givetvis har jag förhinder på lördag. Men då detta givetvis är en framtida tradition så kommer jag nästa gång.
 

JohanKarlsson

Not the one
Joined
13 May 2010
Messages
212
Location
Göteborg
Det har kört ihop sig för mig så jag kan inte idag.
Jag hoppas det blir fler gånger så jag får en ny chans.
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Trevligt som tusan må jag säga, lite barhopping light samt en kebabrulle på Järngrillen, allt ackompanjerat av hyfsat organiserade nynazister, Algernon Lacey och MouseGuard.

Algy var för övrigt den mörkhåriga medan Ginger Hebblethwaite var den rödlätte. Jag blev tvungen att googla det =)
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Ja, gärna!

Jag hade faktiskt själv tänkt föreslå det men jag ville inte låta så needy i och med att jag var så på förra gången =)

Tisdag och onsdag är dock körda för mig men vad sägs om:

Torsdag 6/12?
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Kanon, då är vi två hittills!

Vad säger Arvidos MC, Johan Karlsson, Måns, Chipsmongol, Grottis, Chilli och alla andra göa gubbar?
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Kanon, tre tappra!

Vad säger ni om antingen Byns Bistro eller kanske Jerntorgets Brygghus?

Båda ställena var jag, min homeboy och Krille på sist.

Två fördelar med att röra sig nära Järntorget är att jag har krypavstånd hem samt att man kan avsluta med en kebabrulle med mos på Järngrillen =)
 

grottis

Veteran
Joined
11 Mar 2012
Messages
59
Location
Göteborg
BMOC said:
Kanon, då är vi två hittills!

Vad säger Arvidos MC, Johan Karlsson, Måns, Chipsmongol, Grottis, Chilli och alla andra göa gubbar?
Låter najs! Jag kommer om inget oförutsett händer, vilket är typ 50/50 i min vardag med andra ord :gremlaugh:
 
Top