Nekromanti Svar till inläggen nedan.....

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,500
Location
Stockholm
Inläggen är nu raderade

Tack för att du påpekade för Cyber-Bulle att det var olämpliga inlägg. De är nu raderade. MVH Magnus
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
570
Location
Videnmark
Aha

Jag förstår!!! Det låter som Cyber-bulle en omogen fjortis. /images/icons/hairy.gif
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
IP [OT]

att ta reda på hans IP-adress är ju inga problem. Den står med i inlägget han gör - men syns bara om man är moderator/admin. Men han kan ju vara uppkopplad via en uppringd anslutning och då hjälper ju inte blockering av IP så mycket.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,566
Location
Helsingborg
Re: Aha

"Det låter som Cyber-bulle en omogen fjortis."
Akta dig för att anklaga andra för att vara fjortisar.. Det kan slå tillbaka på dig själv..

/[color:448800]Han</font color=448800> som minns den här tråden
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
570
Location
Videnmark
Ja, jag vet!!!

Man skall inte peka finger åt andra om man inte har skottat sin egen uppfart. Men vilken mogen eller vuxen människa vräker ur sig sådana uttalanden?
Om det var någon som tog illa upp för att jag kallade Cyber-bulle för omogen fjortis så ber jag om ursäkt.

Peace!!!
 

von Schnigel

Veteran
Joined
22 Sep 2001
Messages
130
Location
bankeryd en liten håla strax norr om jönköping
Re: Aha

Hehe, den minns jag med - det var den första tråd jag svarade på... [nostalgisk]
Jag kommer in på ett forum som förväntas handla om DoD och läser något som handlar om att 14:åringar är mindervärdiga (det var så jag (nästan) uppfattade och inte så det var (hoppas jag!))
Inte undra på att jag fortsatte och hänga runt här, ett tag i hopp om att hitta fler facister att bortdebattera /images/icons/wink.gif.

/[color:red]von Schnigel</font color=red> som tror sig veta att [color:448800]Han</font color=448800> inte är fult så genomond som han tycktes vara då/images/icons/wink.gif...
 
Top