Nekromanti Svårt!

Mira

Veteran
Joined
22 Sep 2002
Messages
15
Location
Dalsjöfors (nära Borås), snart även Leksand
Re: Amen

*hrm* Är detta en pik mot att jag "bara är tjej EGENTLIGEN" eller är du ironisk? :gremwink: Det där med uteliggaren tex, var ju faktiskt inte mitt fel... Skulle faktiskt vilja se nån av er spela tjej. Jag menar, Anti när hans NPC pratade... Rösten...
 

JoakimSkoogh

Veteran
Joined
15 May 2001
Messages
127
Location
Borås området
Re: Amen(OT)

Uräkta mig, men du vill nog inte se oss spela tjejer, spec inte Anti. Men jag skulle nog klara det efterssom min uppfattning tyder på att den stora skillnaden mellan killar och tjejer är uppfostran och behandligen av omvärlden puh, lång mening.
 

Belgarth

Swordsman
Joined
7 Jun 2001
Messages
401
Location
Borås
Re: Amen(OT)

Men jag skulle nog klara det efterssom min uppfattning tyder på att den stora skillnaden mellan killar och tjejer
tss. det skulle jag vilja se.
resultatet av det skulle bli en extremt maskulin tjej
 

Mira

Veteran
Joined
22 Sep 2002
Messages
15
Location
Dalsjöfors (nära Borås), snart även Leksand
Re: Amen(OT)

Jag vet inte riktigt om jag egentligen skulle vilja se nån av er spela tjej... :gremwink: Kanske är hälsosammast för mig att slippa... Nä, skoja bara. Ni är säkert jätteduktiga på det... Men jag kan faktiskt inte tänka mig nån annan än Alex spela tjej. (Kan man spela missla så.... skojade!) Jag undrar förresten hur detta upprag kommer sluta. Alla dör ju på löpande band. Har en känsla av att jag är på tur... :gremfrown:
 
Top