Superman trailer

Franz

Aaddane eed ma waayo
Staff member
Och då gillar jag ändå Snyders produktion pre-DCU mer än de flesta. Men det borde inte ha kommit som en stor chock att Watchmen inte nödvändigtvis är en merit för Superman.
Allt som allt har jag gillat tre av Snyders alla filmer. Men jag har stor respekt för honom som auteur, hoppas alltid på att hans kommande film ska bli bra och tycker han blivit väldigt orättvist svartmålad på nätet. Med det sagt var han absolut inte rätt person för vare sig Batman eller Superman. Detta verkar däremot bli vad jag tycker att en Superman-film ska vara! Hoppfull, ljus, med en Superman som vill rädda folk!

JohanL

Champion
Allt som allt har jag gillat tre av Snyders alla filmer. Men jag har stor respekt för honom som auteur, hoppas alltid på att hans kommande film ska bli bra och tycker han blivit väldigt orättvist svartmålad på nätet. Med det sagt var han absolut inte rätt person för vare sig Batman eller Superman. Detta verkar däremot bli vad jag tycker att en Superman-film ska vara! Hoppfull, ljus, med en Superman som vill rädda folk!
Rebel Moon var fasen sinnessjukt dålig, men det fick mig att inse att han nog skulle kunna göra OK WH40K-film, nu när han verkar gilla fascistestetik så mycket.

Men Sucker Punch tycker jag håller (fast väldigt få andra gör det). Och Watchmen och Dawn of the Dead.

300 var åtminstone trogen förlagan.

Franz

Aaddane eed ma waayo
Staff member
Rebel Moon var fasen sinnessjukt dålig, men det fick mig att inse att han nog skulle kunna göra OK WH40K-film, nu när han verkar gilla fascistestetik så mycket.

Men Sucker Punch tycker jag håller (fast väldigt få andra gör det). Och Watchmen och Dawn of the Dead.

300 var åtminstone trogen förlagan.
Dawn of the Dead, Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole och Justice League: Snyder Cut är de enda filmerna av honom som jag gillat (och ingen av dessa har varit perfekta). Men jag vill verkligen ge honom att hans filmer sällan är ointressanta.

Nåja, åter till Superman. Spontana tankar om trailern:

Jag gillar verkligen att hans pappa verkar leva i denna version! Det kan ge Superman en dimension vi inte sett på film.

Jag gillar att konflikten verkar vara att Superman vill hjälpa folk men att detta i vår tid ses som naivt.

Jag gillar, som jag sa tidigare, att världen verkligen är comic book, men att alla agerar som att det vore normalt.

Jag reagerade på fajten mellan Superman och personen i robotdräkten. Kan det vara Lex Luthor? Han brukar ju ha en liknade dräkt i serierna ibland.

IMG_0524.jpeg

JohanL

Champion
Jag reagerade på fajten mellan Superman och personen i robotdräkten. Kan det vara Lex Luthor? Han brukar ju ha en liknade dräkt i serierna ibland.
Karaktären heter "The Hammer of Boravia", och spekulationen är antingen Luthor eller Ultraman.