Nekromanti Superkrafter jag skulle vilja ha, som skulle...

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,765
Location
Nett-ruh-bi
Re: Superkrafter jag skulle vilja ha, som skulle..

Så när ditt liv känns trist, tänk då på killen som står och rotar efter rabattkuponger i andras Konsumvagnar och känner sig som en vinnare när han får fem spänns rabatt på Sheba kattmat.
Haha! Jag skrattade hjärtligt när jag läste detta. Man känner att livet inte är så jäkligt ändå, trots brist på jobb och pengar.

Dewil
 
G

Guest

Guest
Hmmm, jag skulle vilja ha mer...

Jag skulle vilja vara normalare så jag slapp sluta ta min medicin för att dricka lättöl och sedan få ångest både för att jag inte tagit min medicin och för att jag är medveten om det.

Jag skulle vilja att mitt sifferminne inte bara skulle gälla vissa siffror som 3,14159265358979 och även gälla folks födelsedagar och mitt telefonnummer.

Jag skulle vilja kunna minnas symptom när jag verkligen är hos läkaren.

Jag skulle vilja kunna våga begära en kram av vem som helst och sedan faktiskt få en kram.

Jag skulle vilja slippa bieffekten att berätta vadsomhelst för vemsomhelst av min nuvarande medicin.

Jag skulle vilja slippa det intränade förmågan att alltid svara bra på frågan hur är det.

Jag skulle vilja att jag inte skrev det här inlägget av anledningen att jag inte behövde det.

/Zorbeltuss antagligen skulle få dem ganska dyrt eftersom det snarare är att bli av med flaws.
 

Dandelion

Veteran
Joined
21 Mar 2001
Messages
42
Location
Karlskoga
Kunna sätta en enkel förbannelse på folk som använder ord som L33T, Orka, suger samt LOL på internet.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,582
Kunna sätta en enkel förbannelse på folk som använder ord som L33T
Håller med. Vi som verkligen är 1337 vet att det ska stavas 1337.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Superkrafter jag skulle vilja ha, som skulle..

ord som L33T

Ord? ORD? ORD!?!?

l33t, det är en livsstil!
 

Whizzman

Warrior
Joined
4 Jan 2005
Messages
211
Location
Uppsala
Re: Superkrafter jag skulle vilja ha, som skulle..

Ja så alla bra förmågor är säkert redan upptagna...

Eller vad säger jag, här har jag att göra med några av de nördigaste forumiterna i detta vårt avlånga land.

De är upptagna!

Så jag antar att jag vill kunna stjäla saker från foruminlägg så att jag inte alltid kommer sist till ett ställe och missar all action...

(Det kan förstås hända att någon har nämnt exakt det här i just den här tråden eftersom jag är aalldeles för lat för att kolla alla inlägg...)
 
Top