Jag har äntligen gjort klart något, även om det bara är en sida. (Uppdaterad med en bättre version.)

Last edited:
DanielSchenström;n343226 said:Själv skulle jag ha ett erfsystem av mer traditionellt stuk om jag körde superhjältar, men jag är inte så mycket för att emulera mediet. Dels för att det är kul att förbättra och förändra sin karaktär. Många media, serier, böcker, filmer osv har ju ingen färdighetsförbättring men det är ju för att författaren kan låta en karaktär lyckas eller misslyckas efter vad som funkar bäst för berättelsen medans traddiga rollspel, som jag gillar, handlar om att öka sin chans att klara det man utsätts för som inte bryr sig om vad som skulle vara bäst rent dramatiskt sett.
Gurgeh;n343381 said:Och jag noterade nu att sidan ser helt olika ut i olika webbläsare. I Explorer ser den ut ungefär som jag förväntar mig. I Chrome är berättarens ansikte grisrosa och tröjan skrikigt neongrön. Märkligt!
Jarl;n343383 said:Din bild inkluderar någon icke-srgb färgprofil och en av webbläsarna ignorerar den färgprofilen.
Rymdhamster;n343384 said:(Jag har samma upplevelse med färgerna här på forumsidan som du på explorer vs Chrome. Men på länken du gav ser färgerna likadanna ut oavsett browser)
Monokel;n343391 said:MenDet är ju mer än sex år sedan Explorer las ner... Byt till en modern webbläsare!
Jarl;n343383 said:Din bild inkluderar någon icke-srgb färgprofil och en av webbläsarna ignorerar den färgprofilen.