Nekromanti Summoner Geeks

Vad är det får nått??
Innan man laddar ner 45mb vill man görna veta vad det är

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking

en liten film... hysteriskt rolig om man spelar rollspel, men tämligen ointreesant om man aldrig har provat

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"

ROFLMAO!

Som du förstått så kolla ja filen..
Vad är de för spel den gör reklam för egentligen?

Re: ROFLMAO!

låter som de spelar D&D, om det är det du menar....

"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"

I eftertexten står det att det är ett datorspel som kommer, förmobigen heter de summoner och görs av volition

varför frågade du då!

För jag undrade om Han visste nått mer...

Sade inget för att...

...allt redan var sagt när jag tittade in samt att jag bara tittar in mellan 23.30 och 03.00 en gång per dag. Kolla in adresserna som kommer sist i filmen om du är nyfiken..

/[color:green]Han</font color=green> som misstänker att spelet inte kommer ha någonting med rollspel att göra (Såg ut som ett Doom-kloon)

Hmm, titeln låter rätt lovande, säkert kul./images/icons/smile.gif

Servern verkar dock rätt långsam...kommer bara upp i 7.3K/sec i överföring./images/icons/frown.gif Men det är kanske bara mitt kabelmodem som har en dålig dag...

//[color:red]Feuflux</font color=red>
//[color:red]I vanlig ordning står jag inte för något av det jag säger...</font color=red>

Back