Nekromanti Styrelsemötet

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Jag som har följt det styrelsemöte som just blivit avslutat, vill bara rikta en eloge till styrelsen för ett bra mötesarbete! Särskilt till Ordförande Persson som höll bra styr på det och såg till att en liten svacka i aktiviteten inte fick bli för lång.

Tycker att forumsmötesformen fungerade bra och kommer att fortsätta fungera allt bättre med varje möte.

Kort sagt: KUDOS!

:gremdrink: :tekopp:
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,616
Location
Rissne
Jag håller med! Med en riktig ordförande som styrde upp, så blev det riktigt bra. Jag tycker att Persson skötte jobbet riktigt, riktigt bra!
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
krank said:
Jag håller med! Med en riktig ordförande som styrde upp, så blev det riktigt bra. Jag tycker att Persson skötte jobbet riktigt, riktigt bra!
Medhåll. Det var ett bra flyt den här gången förutom möjligen strax innan sluttampen med svackan, men det ordnade ju sig fint. Sammanfattningsvis ett bra, sammanhållet och smärtfritt möte.

Persson's the man!

P. S. Att Simon har bytt avatar är också astrevligt, för nu ser han inte ut som en farlig junkie som jag blir rädd för. D. S.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Medhåll. Jag är mycket glad att ha Persson som ordförande. Han ska vi vara glada för.
 
Top