Nekromanti Stygga och snälla spel till jul.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,920
Location
Nordnordost
Årets Epimas är i gång!

Köp ett spel till en vän, och få samma spel själv också!

I år deltar jag med en specialutgåva av The Daughters of Verona.

Och ni som har utländska vänner som ni har velat visa Enhörnings prisbelönta spel Guldkatten för har möjlighet att ge bort The Cat of Excellence.

I övrigt så tycker jag att Epidiahs spel Time & Temp var väldigt kul att läsa, även om jag inte fått möjlighet att spela det än.

Har du spelat/läst något av de deltagande spelen? Orkar du bjuda på en snabbrecension eller rekommendation?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,779
Location
Stockholm
Tales of the Fishermans Wife! Eller? Är det någon som vet om det åsyftar rollspelet (som jag letat efter!) eller lajvscenariot ( typ det här)?

Jag kan även rekommendera både Cat of Excellence (det här är ganska bisarrt men häftigt/briljant i sin enkelhet!) och The Daughters of Verona starkt!
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,920
Location
Nordnordost
Det är ett kammarlajv, rollspelet fortsätter att undfly oss.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,920
Location
Nordnordost
Mmm... Det utvecklades senare till ett spel som heter "Tales of the Fisherman's Wife", vilket Julia sålde en kort period och sedan försvann det från marknaden. Sedan dess har hon jobbat med det och släppt några derivat, men inte det riktiga spelet.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,779
Location
Stockholm
wilper said:
Mmm... Det utvecklades senare till ett spel som heter "Tales of the Fisherman's Wife", vilket Julia sålde en kort period och sedan försvann det från marknaden. Sedan dess har hon jobbat med det och släppt några derivat, men inte det riktiga spelet.
Ja, det har dykt upp i diskussioner här och var och ligger på min "ska provas"-lista. Knepigt dock när det inte går att hitta :/
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Det här är fränt. Jag har svårt för att köpa pedeäffer, men jag är ganska sugen på att skaffa Under my Skin, nya 1001 Nights eller Tales of the Fisherman's Wife i tid till FemCon. Gamla 1001 Nights är ju trevligt, och det är ju hyfsat låga priser!
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,920
Location
Nordnordost
Mmm, $2.50 per styck som mest. Det är billigt, skall man lägre blir det gratis eftersom transaktionsavgifter och sånt äter en del också.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,731
Var é katten?

Hur får man tag i The Cat of Excellence så här efter Epimas? Jag känner ett behov av något mer snabbspelat att ha med mig till FemCon. :gremsmile:
 
Top