Nekromanti Store mengder rollespill selges

RobertBarkhald

Veteran
Joined
24 Mar 2015
Messages
117
Min forrige tråd ble så uoversiktelig pga manglende redigeringsmuligheter, at jeg synes det er bedre å lenke til mine lister på norske Finn.no. De blir kontinuerlig oppdatert med priser, fjerning av solgte objekter og tilføyelse av nye.

For Dungeons & Dragons relaterte ting;
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=56479545&ref=ads&myad=56479545

For øvrige rollespill og brettspill;
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70621755&ref=ads&myad=70621755

For alle kjøp skal jeg prøve å subsidiere litt av frakt kostnaden. For større handeler skal jeg prøve å gi 100% rabatt i forhold til frakt kostnad.

For tiden kjører jeg en rabatt på de norske salgsannonsene og siden jeg nå henviser til disse så lar jeg også broderfolket få samme fordeler. Dette gjelder også for danske eller finske kjøpere om vi har noen her :) Så ut Mars 2016 er det 20% rabatt på alle gjenstander.

Det er også noen større samlinger av Hackmaster 4th edition, AD&D Planescape, Paranoia (1st, 2nd, XP og 25th aniversary) og noe annet småtteri i anløp innen 1-2 uker. Om jeg får de inn på listene før utgangen av Mars så gjelder rabatt også på de. De norske listene på Finn.no vil bli oppdatert kontinuerlig.

Jeg kjører også innimellom noen auksjoner på www.tradera.se. Min brukerprofil der er; RobertBarkhald

Det er så absolutt lov å sende forespørsel om pristilbud på ting :) Mine priser er ikke hugd i stein men jeg forsøker å reflektere verdisetting fra Amazon, eBay og NobleKnight.

Det meste av gradering gjøres av meg. Unntaket er noen gjenstander som er kjøpt fra NobleKnight og som er merket på innpakning med graderingen.

Min graderingsskala er Poor/Fair/Good/VeryGood/Excellent/NearMint/Mint. I løpet av noen hundre handler har jeg hittil ikke fått noen klager med unntak av at jeg har oversett at det manglet et kart ved 2 anledninger og det var en skade på lokket til en boks ved ett tilfelle. Så jeg vil tro mine graderinger er akseptable, men jeg kan også gjøre feil.

Håper dere finner noe dere liker i listene mine og bare ta kontakt her eller på Facebook om dere vil. Alle gjenstander jeg har til salgs er fotografert og er åpent tilgjengelig på min Facebook profil;

Folder nr 1
https://www.facebook.com/robert.bar...10153031363175071.1073741826.726865070&type=3
Folder nr 2
https://www.facebook.com/robert.bar...10153698825175071.1073741834.726865070&type=3
 

RobertBarkhald

Veteran
Joined
24 Mar 2015
Messages
117
Nye ting som er lagt til i listene:

Fading Suns 2nd edition
Mouse Guard 1st edition deluxe box edition og hardcover bok
Hackmaster 4th edition
Mye Shadowrun og AD&D

Shadowfist CCG er nå solgt.

Nye ting på vei inn på listene etterhvert som jeg mottar de:
Paranoia 1st, 2nd, XP og 25th Anniversary editions
AD&D Planescape alle boks settene samt endel bøker
RuneQueest I og II fra Mongoose omtrent komplett, deriblant The Abiding Book Limited Edition (utgitt i 50 eksemplarer)
D&D basic, endel Gazetteers og adventures.
 

RobertBarkhald

Veteran
Joined
24 Mar 2015
Messages
117
Listene er oppdatert med alt som har kommet inn. Mere er på vei også og legges til fortløpende.

***20% rabatt forlenget ut April***
 

RobertBarkhald

Veteran
Joined
24 Mar 2015
Messages
117
Har hatt stor-opprydding i mine foto foldere på Facebook så det er lettere å finne fram. Er også lagt til store mengder nye ting i det siste.

Ved større kjøp gies ytterligere rabatt og i enkelte tilfeller kan jeg dekke hele frakt-kostnaden via rabatt.

Jeg driver også forhandlinger om en større samling som i praksis vil dobble utvalget pr i dag (fra ca 2000 gjenstander til 4000).
 

RobertBarkhald

Veteran
Joined
24 Mar 2015
Messages
117
Reiser bort fra og med i morgen 12. mai til ca 20. mai. Svarer på meldinger når jeg er tilbake.
 

RobertBarkhald

Veteran
Joined
24 Mar 2015
Messages
117
Da er jeg tilbake igjen og noe Pathfinder samt D&D 4th ed er solgt og taes ut av listene i løpet av dagen. RuneQuest 1st/2nd/3rd ed er også stort sett solgt men venter betaling.
 

RobertBarkhald

Veteran
Joined
24 Mar 2015
Messages
117
Top