Stockholms Internationella Seriefestival pågår nu!

Gamiel

Swashbuckler
Joined
22 Dec 2013
Messages
3,199
Location
Stockholm

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,070
Location
Sthlm
Jag kommer vara där strax. Har inte kollat in vilka panelsamtal som går, utan lär mest kolla in SPX borden och se om jag träffar på nån jag känner.
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,070
Location
Sthlm
Det här med att man inte fick ha väska var… låt oss säga besvärligt.
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,070
Location
Sthlm
Köpte två fanzin, ett av en tecknare som jag köpte ett jättebra fanzin om en silverfisk av nån gång innan pandemin och ett för att det hade ett roligt namn. Boken om Epix slog jag också till på. Och hittade lite gamla gratis ex av Det Grymma Svärdet också.
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,070
Location
Sthlm
Man lämnar det i garderoben på källarplan o behöver man bärutrustning kan man köpa kassar vid info.
Det hade underlättat med skyltning och info. Så att man slapp åka upp och ned och upp igen samt gå runt och bära sina grejer i händerna. Att det måste vara väskförbud fattar jag, men det var inte direkt bra styrt.

Att tex ha inlämning på samma våning och att man sagt till de som hade bord så de kunde välja om de ville ha kassar med sig till sina betalande kunder, det hade också gjort mitt besökt markant bättre.
 

Gamiel

Swashbuckler
Joined
22 Dec 2013
Messages
3,199
Location
Stockholm
Att tex ha inlämning på samma våning och att man sagt till de som hade bord så de kunde välja om de ville ha kassar med sig till sina betalande kunder, det hade också gjort mitt besökt markant bättre.
Skriver upp det på förslagslistan - jag är en av volontärerna där.
 
Top