Nekromanti [Stockholm] Rollspelare söker grupp/spelare

Starcape

Veteran
Joined
14 Jul 2013
Messages
2
Vi är två personer kring 20+ åldern från södra Stockholm som har ca 10 års erfarenhet av rollspel och som nu söker en ny grupp att spela med.

Genom åren har vi samlat erfarenhet från många rollspel men främst så har vi genom åren spelat: Eon, Call of Cthulhu, Drakar & Demoner: Trudvang, A song of ice and fire samt massa olika D20 system(inklusive D&D 3.5 - 4.0).

Bägge av oss kan spela samt spelleda om så behövs. Ingen av oss är egentligen specielt kräsna över vilket system man spelar så länge som alla har roligt. :gremgrin:

Om det finns andra som vill starta ny grupp tillsamans med oss så går det förvisso också bra, åldern är inte så viktig.

Ni kan kontakta oss på min mejl: Stjernudde[a]gmail.com eller skicka ett PM.

Ha det bra så hörs vi! :gremlaugh:
 

Zimith_UBBT

Warrior
Joined
18 Aug 2010
Messages
257
Location
Nynäshamn
Jag spelar i en löst sammansatt grupp med deltagare från södra sthlm, inkl. Haninge och Nynäshamn. Vi är väl ca 10-15 personer som träffas i olika konstellationer och spelar allt från one shots till kampanjspel.

PM:a krank eller Murkla här på forumet.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Jag fyller väl på det Zimith redan berättat.

Vi är som sagt några stycken (men jag tror inte vi är 15) som spelar i lite olika konstellationer. Vissa dyker upp ibland på one-shots, andra driver längre kampanjer.

Ni kan absolut komma med och spela, men förvänta er ingen stabil grupp som direkt drar igång en kampanj med er. Det kan hända, men även då brukar sånt ta tid. Om någon av er däremot själva är sugna på att dra igång något så kanske några av "oss" är intresserade av att vara med.

Vi kommunicerar uteslutande genom PM här på rollspel.nu så vill ni vara med är det nog nödvändigt med ett konto och en vana att logga åtminstone någon gång i veckan.
 
Top