Nekromanti [Stockholm] Nybörjare söker grupp

Ulmatron

Veteran
Joined
10 Nov 2018
Messages
2
[FONT=&quot]Hej[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Jag är intresserad av att hitta en grupp som kan ta in en nybörjare. Har inte spelat sedan min korta
och enkla period som var under mellanstadiet. Är idag 39år och intresset har sedan ett tag blommat upp igen.
Kommer på mig själv med att köpa upp mig på diverse nya spel men kommer inte längre själv såklart.
[/FONT]

[FONT=&quot]Fantasy ligger mig varmast om hjärtat men kan såklart även tänka mig scifi mm.[/FONT]
[FONT=&quot]Om ni har en plats i er grupp eller är på gång att starta något nytt samt kan tänka er att ha tålamod med en nybörjare
så är jag tacksam för respons.
[/FONT]
 

AlexisL

Veteran
Joined
18 Mar 2019
Messages
1
Hej, Ulmatron

Jag är 22 år, bor söder om Stockholm och är intresserad av rollspel, men har aldrig spelat förut. Helst skulle jag vilja testa D&D 5e, eftersom jag redan kan en del om det och har ett exemplar av "Player's Handbook". Jag förväntar mig att vara väldigt nervös de första gångerna jag spelar, men tror att jag verkligen kommer tycka om det. Om du inte har hittat någon grupp än så kan jag gärna vara med och starta en, och om du har hittat en grupp så kan jag gärna hoppa in om det finns plats.
 

Ulmatron

Veteran
Joined
10 Nov 2018
Messages
2
Hej Alexis

Kul. D&D 5e skulle jag också gärna spela. Har inte hittat någon grupp ännu men letar fortfarande. Om jag stöter på någon så hör jag självklart av mig. Gör gärna detsamma om du hittar någon grupp.
 
Top