Nekromanti [Stockholm] Forumsöl på BA, fredag den 20 jan

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Så då var jul och nyår över och sakta men säkert återgår kommer vardagen och med vardagen så innebär det även att vi fortsätter med den sedvanliga Forumsöl. Nästa Forumsöl hålls fredag 20 januari, efter jobbet (från 17:00) på Bishops Arms, Folkungagatan 105. Den här gången så lär vi lyckas boka "biblioteket" bakom baren.

Var där eller var en kanalpadlare.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,473
Location
Stockholm
Vicotnik said:
Så då var jul och nyår över och sakta men säkert återgår kommer vardagen och med vardagen så innebär det även att vi fortsätter med den sedvanliga Forumsöl. Nästa Forumsöl hålls fredag 20 januari, efter jobbet (från 17:00) på Bishops Arms, Folkungagatan 105. Den här gången så lär vi lyckas boka "biblioteket" bakom baren.
Jag är där. Jag funderar på att ha en spelrelaterad aktivitet också. Lite karaktärsgenerering.

/M
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Anth det är du som brukar boka rummet eller hur? Ska du eller jag fixa det?
 

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Joined
15 Oct 2008
Messages
1,857
Location
Off grid
Magnus Seter said:
Jag är där. Jag funderar på att ha en spelrelaterad aktivitet också. Lite karaktärsgenerering.
Eftersom jag också är inne i en period av karaktärsgenerering kommer jag vara kanalpaddlare (förhoppningsvis även vid ett par tillfällen till).

Ha det så trevligt!
//EvilSpook
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Spider Jerusalem said:
Med stor sannolikt så kommer jag inte.
Det finns väl medicin för sånt? Men stort att du pratar om det, om än lite udda val av forum...
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,522
Location
Helsingborg
Vad vore bättre att fira sin födelsedag med lite forumiter? Jag dyker sannolikt upp om någon kan erbjuda mig en sovplats. :gremsmile:

/Han som kommer att ta sig upp med tåg (eller swebuss) i sådana fall
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Jag bor viserligen en liten bit (Handen) utan för stockholm, men kan erbjuda sängplats.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
jag kommer kanske. det beror på om jag kan gå efter mitt 16:00-möte. Och i så fall kommer jag nog närmare 20-tiden.
 

Adrian Granberg

Veteran
Joined
10 Jan 2011
Messages
43
Varför inte, jag har varken träffat de flesta av er samt har aldrig varit på Bishops Arms här i Stockholm. Kan ju alltid vara trevligt.
 
Top