Nekromanti [Stockholm] Forumöl 20/1?

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,722
Ohoj forumiter i Hufvudstaden. Jag ska börja jobba i Danderyd.

20/1 kommer jag ha gjort min första vecka på nya jobbet, och dessutom ha fyllt år bara veckan innan. Det vore väl alldeles ypperligt att fira det med en forumöl, visst?

Har någon identifierat något nytt bra ställe på Söder?
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
BA i Gamla stan är ett helt okej ställe att hänga på.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Eller BA i Hornstull. Eller BA på Bellmangatan.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Dante;n267750 said:
BA i Gamla stan är ett helt okej ställe att hänga på.
Dante;n267751 said:
Eller BA i Hornstull. Eller BA på Bellmangatan.
BA, BA, BA,...
E de nå gammel Boppers-låt elle?

Jag har skrivit in i almanacken att jag ska hänga på någe BA-hak den 20/1.
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,026
Location
Sthlm
Jag kommer i alla fall planera att komma. Just nu så spelar min rollspelsgrupp på fredagar (men inte alla fredagar) så vi får se hur det går.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,722
Jag klubbar BA Hornsgatan, lördag 20/1.

Tid? Dunno. Jag har preliminärt bokat bord för att käka där 18.00 med mitt sällskap (gissningvis både oforumiter och forumiter) i alla fall.
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
DeBracy;n267810 said:
Jag klubbar BA Hornsgatan, lördag 20/1.

Tid? Dunno. Jag har preliminärt bokat bord för att käka där 18.00 med mitt sällskap (gissningvis både oforumiter och forumiter) i alla fall.
Jag är lite orolig att jag råkar vara i ett mörkt rum utanför Norrtälje just den kvällen men annars dyker jag gärna upp! Annars blir det väl fler tillfällen nu när du huserar här i vår fina stad.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,722
kloptok;n267815 said:
Jag är lite orolig att jag råkar vara i ett mörkt rum utanför Norrtälje just den kvällen men annars dyker jag gärna upp! Annars blir det väl fler tillfällen nu när du huserar här i vår fina stad.
Aspelut!
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,722
Och nu mindre än en vecka kvar!

Jag är också pepp. Vore ju kul om det blir så trevligt att vi känner oss nyetablerade inför kommande tillfällen.
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
513
Får problem att komma nu den 20:e, men ska försöka på nästa träff. Då kan jag plocka med mig lite mer skojigt material också.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Ah, jag trodde det var imorgon. Att det är lördag minskar tyvärr chansen att jag kan delta avsevärt.

Men - jag har flyttat närmare Sthlm nu (Knivsta), så mina möjligheter att dyka upp på forumöl har generellt sett ökat rejält.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
vafalls jag trodde också att det var på fredag, och jag hade ju till och med planerat att dyka upp. men tveksamt om jag kan på lördag.
Jag skyller på alla invandrare till stockholm som inte vet att forumsölar av tradition alltid brukar vara på fredagar
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,722
Om ni levlar Kalenderläsning till nästa gång så kanske ni får vara med då! Hoppas!
 
Top