Nekromanti [Stockholm] [eon4a] [mutant:år noll] Spelare som söker en grupp!

Dark_Lotus

Veteran
Joined
24 Feb 2014
Messages
29
Hej alla glada spelledare som saknar en spelare!

Jag Heter Daniel , är 31år gammal och bor i stockholm.
Har sedan 3år tillbaka hållit i en egen spelgrupp och spelleder på helgerna oftast (kan förekomma veckodagar -men mer sällan) ,känner just nu att man själv suktar efter att få rollspela själv och söker efter en spelgrupp som gärna kör mitt i veckodagarna typ mån-tors alterna tivt lördag/söndag (då fredagarna är jag själv oftast bokad med att spelleda).

Skulle beskriva min personlighet som en skojfrisk person med mycket fantasi ,nyfiken på mycket saker här i världen ,oftast vänligt sinnad ,älskar att nörda med olika saker och försöker köra med motivationen att behandla alla andra som du själv vill bli behandlad (oftast med respekt och omtanke) - kan hända att man babblar lite väll mkt ibland och därmed grym på att ordbajsa (på både gott och ondt).

Just nu om dagarna jobbar jag idieelt i Sverok Stockholm. Brukar även vandra iväg på andra spontana småäventyr med polarna som dyker upp spontant ,trännar kampsport och älskar träning generelt ,Går på impro-teater ,gaemar en del på pcn ,spelar tonvis med brädspel och diverse annat som dyker upp i livet.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad jag söker för typ av rollspelsgrupp;
Det jag gärna skulle vilja rollspela i en grupp ,om det går att finna en grupp som spelar det är främst
Eon4a eller Mutant år noll (i have craving for fantasy atm).
Givetvis är jag alltidt öppen för att testa och spela något nytt ,om det inte skulle finnas en möjlighet att spela eon4a eller mutant år noll.
Spelar gärna en gång i veckan om det går och er grupp kan det.
Vore även kul att hitta även att hitta den grupp kör med stämningsmusik ,krönikor och inledningstexter - då jag själv upplever att det gör mycket för stämningen ,kampanjer och rollspelandet.


Har erfarenhet ifrån dessa rollspel;
Gamla Mutant ;underjordens arvtagare ,Eon 3 ,Eon4a ,Vampire the masqurade ,Noir ,Neotech ,Vampire the reqiuem , Scion , Legend of five rings, Gurps rolleplaying system ,Unhallowed ,Coriolis ,dark herassy ,mm

Vill bara påpeka om detta ovan är inte ett krav ,utan det är mer något jag eftersträvar att hitta i en grupp om jag ska rollspela ,då det känns som man utvecklas mer personligt i det.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Låter det intressant att rollspela med mig så hör gärna av dig här eller i ett privat pm!
Stort tack för du tog dig tiden att läsa!
/Glad och Förväntasfull Dark-lotus/Daniel.
 

Luftslottet

Warrior
Joined
15 Oct 2014
Messages
225
Då jag bor i Göteborg så är de inte aktuellt men vill ändå ge lite feedback på presentationen. Funderar man på att plocka in en ny spelare eller letar grupp så var den här presentationen både personlig och informativ. Snyggt jobbat!
 

Dark_Lotus

Veteran
Joined
24 Feb 2014
Messages
29
Tack ,uppskattas med feedback på det hela. nu hoppas jag bara på att någon kommer att nappa. :cool:
 
Top