Nekromanti [stockholm] [Eon 4] Rollspelsgrupp söker ny spelare till politisk kampanj!

Dark_Lotus

Veteran
Joined
24 Feb 2014
Messages
29
Hej alla nya eller gamla rollspellare där ute!
Vi är en skara rollspelare som nu söker en till spelare till vår nuvarande kampanj som vi kör ,vi håller på rollspelar i eon 4a och vi håller på spelar ut en politisk kampanj i Jargiendömmet.



Kort skrivet om oss i gruppen;
Vi är en skara glada grabbs blandade åldrar mellan 20-34 år (just nu är vi ca 5 pers - 4a spelare och 1 spelledare ,aka moi).
De flesta av oss jobbar och lever på mellan rollspelen ,men många av oss även gamaer på pcn och håller på med annat nördigt.
Skulle vilja säga att vi har en possetiv inställning till livet ,vi gillar att spela seriösa kampanjer ,med en gnutta humor förstås då och då.
Som spelledare jag brukar oftast köra med inledningstexter och stämningsmusik på spelmöterna ,tycker även om att man utvecklar sina karaktärer med bakgrundshistorier så spelen blir mer intressanta (mer intriger att bygga på). Brukar själv lägga många timmars skrivande för att alla spelare ska få speltid under mina spelmöten och känna som att deras karaktär har fokus när det väll är deras scener.



Det vi söker efter hoss dig;

*Kille eller tjej - spelar ingen roll ,så länge du visar intresse och vill rollspela med oss. (hade varit trevligt med jämnare könsfördelning i gruppen dock).

*Vara intresserad av Eon eller iallafall lite nyfiken.


*Bör gilla seriösare rollkampanjer.



Vi tänker att vi gärna vill provspela ett spelmöte med dig ,för att känna efter om personkemin känns rätt och att det givetviss känns om det vore trevligt att forsätta rollspela med oss.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Låter det intressant så hör gärna av dig till mig Här på ett Pm;

/Mvh Spelledare Daniel.
 

Dark_Lotus

Veteran
Joined
24 Feb 2014
Messages
29
uppdatering - vi har fått in x -antal spelare som hört av sig - meddelar om platsen blir tillgänglig.
 
Top