Nekromanti [Stockholm] 8 mars: Spelare till Fiasco!

Widundret

Veteran
Joined
3 Mar 2014
Messages
22
Hej!

Letar återigen efter trevliga människor som är sugna att testa på rollspelet Fiasco! Det är ett snabbspelat, lättsamt och spelledarlöst rollspel om tvivelaktiga karaktärer vars storslagna drömmar med största sannolikhet kommer att leda ner i fördärv och olycka innan spelets slut. Gillar du filmer av bröderna Coen eller Quentin Tarantino? Då fattar du grejen!

Hoppas på att kunna träffas och spela till helgen (lördagen 8:e mars). Tid och plats kan diskuteras så att det passar för alla.

Hör av dig här i tråden om du skulle vara intresserad!

/W
 

Sia

Veteran
Joined
18 May 2013
Messages
153
Location
Stockholm
Jag kan tänka mig ett parti fiasco men är upptagen på dagen så 17 eller senare är detsamma funkar för min del :)
 
Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
Det hade varit mycket roligt men jag har annat rollspel denna dag, jag hoppas du får ihop folk till ett spel och det går bra.

-----------------------------
Mvh
Spider Jerusalem

Om det är värt att göra är det värt att förgöra
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Du får lära dig planera bättre. :)
Som lördag 05 april eller liknande - folk brukar ha fulla kalendrar.

Missförstå mig inte, det är ett jättebra initiativ, men det blir tufft att dra ihop spelare med mindre än en veckas varsel.
 

Widundret

Veteran
Joined
3 Mar 2014
Messages
22
Vad kul att folk är intresserade! Synd bara att det blev så nära inpå, gjorde ett spontant försök då jag fick ledigt själv denna helgen, men som ni säger blev det lite för kort varsel.

Jag funderar på om det skulle vara bättre att kolla hur många som är intresserade av att spela och sedan planera utefter det när man har tillräckligt många spelare. Skulle det vara lättare än att bestämma ett datum direkt tror ni?
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Ja, det är säkerligen ett mycket bättre alternativ, jag spelar gärna Fiasco, men för likt många andra är lördagen redan upptagen för min del.
 
Top