Det är drop in så alla är alltid välkomna. Dock är vi jätteglada när folk förvarnar att de ska komma, det ger oss lite planeringsutrymme.Kikuchiyo said:Hej,
Vi är garanterat två, och kanske tre, personer som aldrig har varit med förut men som skulle vilja delta. Två personer är rena nybörjare medan jag har spelat D&D Expert, Rolemaster, Mutant 2 m.m, men det var 14 år sedan sist...
Hoppas det finns plats? Vi kan spela vadsomhelst, men gärna i samma grupp om det går? Jag hoppas kunna bekräfta den tredje personen imorgon.
Hälsningar,
Kikuchiyo
anth said:Det är drop in så alla är alltid välkomna. Dock är vi jätteglada när folk förvarnar att de ska komma, det ger oss lite planeringsutrymme.Kikuchiyo said:Hej,
Vi är garanterat två, och kanske tre, personer som aldrig har varit med förut men som skulle vilja delta. Två personer är rena nybörjare medan jag har spelat D&D Expert, Rolemaster, Mutant 2 m.m, men det var 14 år sedan sist...
Hoppas det finns plats? Vi kan spela vadsomhelst, men gärna i samma grupp om det går? Jag hoppas kunna bekräfta den tredje personen imorgon.
Hälsningar,
Kikuchiyo![]()
pjuppe said:Jag kommer. Kan nog tänka mig spelleda också ifall det skulle behövas.