Nekromanti (STHLM) Mutant: År Noll

Jomblr

Veteran
Joined
25 Mar 2015
Messages
5
Hej!

Jag håller på att styra upp en spelgrupp för Mutant: År Noll inför våren. Vi är i dagsläget 4 personer (killar och tjej) mellan 21 och 28 och vi skulle vilja utöka truppen med ytterligare två personer. Målet är (minst) ett spelmöte i månaden och vi kommer med största sannolikhet att hålla till i Sundbyberg och Kungsholmen (men är anpassningsbara om du har en episk lokal i bakfickan).

Eftersom År Noll är rätt karaktärsdrivet så ser vi gärna att du gillar att sticka ut och inte är rädd för att ta plats i en spelgrupp men det absolut viktigaste är att vi har en matchande spelstil och personkemi. Skrik till om det här känns som något för dig så tar vi en fika!
 

Jomblr

Veteran
Joined
25 Mar 2015
Messages
5
@Spider Jerusalem

Lördag/Söndag, är oftast på farande fot i veckorna!
 

shaithan

Warrior
Joined
8 Nov 2012
Messages
212
Location
Svergie
Älskar år 0 och har även nya genlab alfa om det skulle vara intresant!(alltså jag är intreserad)
 

Jomblr

Veteran
Joined
25 Mar 2015
Messages
5
Vi har precis fått genlabb alfa, en tanke är att köra de båda kampanjerna parallelt om vi lyckas naila en till SL :) Tänkte försöka styra upp en fika/öl efter påskhelgen, återkommer med PM om tid och plats!
 

Kaffe å Cigg

Veteran
Joined
8 Oct 2007
Messages
80
Hej! Skulle va kul att va med å spela... Har dock inte spelat "nya" mutant: 0 (senaste versionen av mutant jag spelade var den svarta boxen)... Helger passar mig bäst (jobbar 2 helger på 5 veckor så typ var 5:e vecka, nån gång lite tätare kanske, skulle jag kunna)...
 
Top