Nekromanti (Sthlm län) Looking for Eongrupp!

Stormchaser

Veteran
Joined
14 May 2011
Messages
39
Location
Södertälje
(Skriver på mobil, så ha överseende med följande inlägg, det är även mitt första.)

Har nyligen flyttat till sydligare breddgrader pga jobb. Blev tyvärr tvungen att lämna min kära spelgrupp bakom mig i kalla Ume!

Då spelintresset inte lär avta söker jag nu nya följeslagare att äventyra med!
Är en erfaren spelare med ca 19 års spelande bakom mig (själv fyllda 30) Har en lätt böjning mörk grisodling och mörk magi. Gillar också att rollspela mina karaktärer så gott det går. :gremwink:

Så, söker nu relativt erfaren spelgrupp att sälla mig till.

Bor för närvarande i Södertälje, söder om sthlm. Men är självfallet villig att pendla om det skulle behövas.

(inte heller främmande inför mutande av spelledare med onyttigheter om så skulle krävas)

Jag finns på missingafool@hotmail.com

Hör gärna av er om ni har frågor// Johannes
 

Ecleptomania

Veteran
Joined
13 Apr 2009
Messages
55
Location
Haninge, Svea Rike
Jag tar över den här kontaktanonsen nu om det är okej med dig Storm. ^^

Hej! Jag är en spelledare som igenom kontakt med våra vän Stormchaser här skaffat mig ambitionerna att starta upp en till rollspelsgrupp. Jag har en grupp vid liv redan där jag spelleder, men jag har intresse av att spelleda en ny kampanj med en helt ny grupp. Både för min egen skulle och för eran.

För min del: Jag behöver komma ut ur mitt bekväma skal, träffa människor, få nya upplevelser och få nya insiktsvinklar i livet, speciellt då rollspel.

För er del: Ni får en erfaren spelledare som är van vid att driva långa kampanjer. Ni får möjligheten att få vara med och skapa en värld som just nu ligger i "Alpha" stadiet.*

Jag söker utöver Stormchaser, två spelare till. Så först till kvarnen är det vad som gäller. :gremsmile:

*Jag och min nuvarande rollspelsgrupp håller på spelar i en värld vid namn Aneros, på kontinenten Noordhland. Vi lämnade med andra ord Mundana bakom oss och tog saker i egna händer. Världen utvecklas sakta men säkert. Om ni spelar med mig så får ni vara med och lägga eran stämpel på världen. :gremsmile:

http://sv.noordhland.wikia.com/wiki/Noordhland (Karta över kontinenten.) PS. Skalan på kartan är som följer: Det lilla blåa landet som nästan ser ut som Sverige, är lika stort som IRL Sverige. :gremwink:
 
Top