Nekromanti Sthlm:are!!

Firefly

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
126
Location
Mora
är de nån från sthlm här som känner sig lika övergiven som mig när det gäller rollspel...
jag lirar det mesta, bara det är kul, men jag har tyvär tröttnat på att SL:a, då jag har nästan uteslutande gjort det senaste året...
 

JensSvärd

Veteran
Joined
4 Oct 2002
Messages
10
Jag sitter lite i samma sitts som dig. Jag har spelat mkt tidigare men de sista två åren har jag lagt ner eftersom jag bara själv fick vara SL vilket tog för mkt engamang. De spel jag körde uteslutande de sista åren var Eon (framförallt) och Kult. Men har även spelat mkt DoD, Kalle på Kalle och Ronequest under mina tonår.
 

Firefly

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
126
Location
Mora
Bor du i Sthlm? kanske man kan ta och träffas och tjöta vidare analogt eller nåt..
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Lite småintresserad, faktiskt... har inte spelat så mycket på sistonde, och när jag gjorde det fick jag bara vara SL(vilket inte betyder att jag var någon vidare sådan, jag var bara den enda som fattade reglerna...)

Men du, hur gammal eru(å ni andra åxå?)...
Har nämligen råkat ut för att jag suttit och varit fem år yngre äb alla abdra vid ett tillfälle, och det var ganska pinsamt.../images/icons/blush.gif

Förresten, bor utanför tullarna, så det tar en god stund(halvtimme) att komma in i stan....
 

JensSvärd

Veteran
Joined
4 Oct 2002
Messages
10
Klart vi kan träffas! Låter som en bra ide. Sorry att jag inte svarat tidigare

/Jens
 
Top