Nekromanti Stats

Belion

Veteran
Joined
4 Dec 2001
Messages
34
Location
Njurunda
Jag skulle bli mycket tacksam om ni på neogames skulle kunna offra lite tid till att skriva ned Emmeryns
(Jag har ingen aning om hur hans namn stavas men han är en Vapenmästare från Alarinn)
och även Kionas attribut och viktiga färdigheter (även Emmeryns ålder på ett ungefär).
Jag hade nämligen tänkt att låna dom av er och använda dem som SLP:s under ett uppdrag
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"Jag skulle bli mycket tacksam om ni på neogames skulle kunna offra lite tid till att skriva ned Emmeryns (Jag har ingen aning om hur hans namn stavas men han är en Vapenmästare från Alarinn) och även Kionas attribut och viktiga färdigheter (även Emmeryns ålder på ett ungefär). Jag hade nämligen tänkt att låna dom av er och använda dem som SLP:s under ett uppdrag"

Emrynn är en person som enbart förekommer i Kiyonas bakgrund, och har således inga värden.

Kiyonas rollformulär har jag undanstoppad någonstans i mina Eon-papper (de är en bunt), och jag kommer inte ihåg dem i huvudet. När jag slutade spela med henne så hade hon Svärd FC 21, men det är faktiskt det enda värde som jag kommer ihåg.
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Tillägg till Krilles inlägg: Hon har 20 i Rörlighet, jag har för mig att hon hade 12 i styrka, men jag är inte säker.

Mvh Victor Palm

I'll be back
 
Top