Nekromanti Starcraftare?

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Jag har kommit på att Starcraft är aptufft (igen). Jag lirade igår ett par matcher mot en polare och fick så ohemulskt med däng varenda gång. Anders Åstrand (forumit) lirar ibland också, men det var riktigt länge sedan jag mötte honom 1on1. Jag har tom lirat mot Ymir någon gång för jättelänge sedan.

Finns det fler som diggar Starcraft här? Man kan ju börja hänga i kanalen wrnu på europe-servern på battle.net eller ngt så ser man om det är folk som vill lira om det blir aktuellt. Jag heter Gegglambi där.

För dom som gärna lirar men inte har spelet så finns det viss chans att Anders Åstrand kan slänga upp en server på sin burk. Fast det är krångligare så att köpa det för en dryg hundring är nog att föredra.

Ang. starcraft och hur duktig jag är så är jag så duktig att jag vet vad som gör vad och vilka uppgraderingar som gör vad, men jag kan inte använda dom. Micromanage ligger på borderline'n mellan svårt och omöjligt för mig.

Svara här eller pm'a mig eller whatnot.
 

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Yeay StarCraft!

Ett riktigt bra spel som hållit genom tiderna.

Pratar vi StarCraft eller StarCraft: Broodwar? Spelar mest det senare. Vilket fall så spelar jag gärna en match eller fler. Spelar inte så mycket 1on1 egentligen, mest för att jag brukar förlora :gremtongue:

I StarCraft-världen heter jag LingonGlass.

/Jaggernaut - grön glass är godare
 
Top