Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,499 22 Jan 2001 #1 StarCraft rollspelet rockar!!! Tänk att få splasha Zerger utan att ens föräldrar blir sura för att man sitter framför datorn för mycket. Det som inte dödar det härdar. -- Yassilus
StarCraft rollspelet rockar!!! Tänk att få splasha Zerger utan att ens föräldrar blir sura för att man sitter framför datorn för mycket. Det som inte dödar det härdar. -- Yassilus
B Blackknight Veteran Joined 6 Oct 2000 Messages 57 Location PÅ ett berg 22 Jan 2001 #2 Finns det ett sådant och var då ?
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,499 22 Jan 2001 #3 Det spelade jag tillsammans med några kompisar. Fråga Douggie! Han har det!!!!! Lycka till i letandet.... Det som inte dödar det härdar. -- Yassilus
Det spelade jag tillsammans med några kompisar. Fråga Douggie! Han har det!!!!! Lycka till i letandet.... Det som inte dödar det härdar. -- Yassilus
B Blackknight Veteran Joined 6 Oct 2000 Messages 57 Location PÅ ett berg 22 Jan 2001 #4 Jaså men är det rolligt eller
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,499 22 Jan 2001 #5 Det är görskoj. Det är bland det roligaste jag kört! Förresten vad är "rolligt"? Det som inte dödar det härdar. -- Yassilus
Det är görskoj. Det är bland det roligaste jag kört! Förresten vad är "rolligt"? Det som inte dödar det härdar. -- Yassilus