Nekromanti Starchallenge slutkorr

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Starchallenge är nu korrat till 85% av mig själv och 15% av andra. Jag tänkte försöka hinna med en vända till innan manus går till Myling men samtidigt vet jag ju att andra är bäste drängar i sånna här fall. Med föga hopp så slänger jag åter ut länkarna. Läs vad du vill, när du vill och kommentera i dokumentet. All feed back är välkommen. Glad sommar!

Supertack krank för hjälpen med rätt länkar

Introduktion och värld.

Regler.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,925
Location
Ludvika
De där grejerna kärver någon slags inloggning för att komma åt, så det begränsar nog de som är beredda att korrläsa åt dig :gremwink:

Hur många sidor pratar vi om?
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Hmm ca 250 tror jag men jag har inga förhoppningar om mer än några stickprov från hugade spekulanter. Se det som ett sista nödrop :gremsmile:

Har gått in och ändrat alla filer till anyone with the link can comment vilket det alltid har vart (!) - hoppas det funkar nu.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,925
Location
Ludvika
Re: testa nu

Vad kan jag säga, den kräver fortfarande att jag loggar in på google. Har du övervägt dropbox? Eller känns det för jobbigt med en massa individuella korrdokument?
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Re: testa nu

Märkligt för det har funkat. Min dropbox är full. Jaja, det får väl bli okorrat då. :gremsmile:

Ser ut som att man måste ha konto i google för att kunna läsa. Men jag vet inte jag... Typiskt google.
 

Bosse_UBBT

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
429
Location
Stockholm
Re: testa nu

Du kanske behöver gå in och uppdatera länkarna, nu när du har ändrat i dina delningsinställningar?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,580
Location
Rissne
Re: testa nu

Niklas73 said:
Märkligt för det har funkat. Min dropbox är full. Jaja, det får väl bli okorrat då. :gremsmile:

Ser ut som att man måste ha konto i google för att kunna läsa. Men jag vet inte jag... Typiskt google.
Jag kan komma åt och läsa etc utan några problem alls.
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Re: testa nu

Då jag loggar ut från google så måste jag också logga in på google för att det ska funka även om de hävdar motsatsen.
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Re: testa nu

Sjukt konstigt. testade att starta om webbläsaren men samma sak...
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,580
Location
Rissne
Re: testa nu

Rymdhamster said:
krank said:
Jag kan komma åt och läsa etc utan några problem alls.
Även när du inte är inloggad på Google?
Nä...

Men jag kommer inte heller, när jag går till länken som inloggad, till den typiska vyn för delade mappar. Det verkar som att Niklas bara kopierat URL:en från adressfältet.

Testa den här (till Rotsystem):

https://drive.google.com/folderview?id=0B4zchQwE_4LWXzJwVGlLVzlJYm8&usp=sharing

Det är den adressen jag får när jag högerklickat på mappen, väljer "sharing", och tar URL:en därifrån. Observera att min länk har en helt annan form än Niklas' länkar. Min slutar med "usp=sharing" och har ingen auth user-del.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,580
Location
Rissne
Re: testa nu

Niklas73 said:
Sjukt konstigt. testade att starta om webbläsaren men samma sak...
Jag tror att du ger ifrån dig fel länkar. Tar du från Sharing-rutan eller från webbläsarens adressfält?
 
Top