Nekromanti Starchallenge - Recenssion

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Hej,

Nu har jag ju berättat att Starchallenge gått i tryck. Numer är det ju också utgivet. Så jag tänkte att de som orkar och vill kan ge sina synpunkter i den här tråden. Jag har hittills blivit erbjuden tre olika recenssioner och återkommer här om vad det handlar om. En av dem blir speciell och lite småläskig skulle jag tro :) Men oerhört kul.

Att jag är oroad över recenssionerna har flera skäl. Men jag ska inte gå in på dem förrän recensionerna är över. Jag vill inte förskugga någon. Men den som känner för det får gärna lämna kommentarer om spelet, formen, hemsidan (mylingpspel.se/sc), världen, med mera här. Jag tackar för den positiva kritik jag redan fått.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,928
Location
Ludvika
Hehe, jag minns ännu (okej, det var inte så länge sedan) när jag "korrade" Leviathan och anmärkte på allt jag tyckte var konstigt, dåligt eller fel. Det är tur att Robert Jonsson har starkt sinne, för jag glömde att poängtera att spelet överlag var helt awesome, så allt han såg först var en lång jäkla lista på klagomål (som jag själv mest tyckte var småsaker när jag skrev dem.

Så varför pladdrar jag om Leviathan i din tråd? Well, jag vill mest bara säga när du läser andras resensioner så börja med att ta ett djup andetag och försök slappna av. Det som först verkar vara "en lista på varför jag hatar Starchallange" kanske efter lite genomtanke och följdfrågor visar sig vara "En lista på de saker som inte är totalt jäkla überawesome, för att lista alla bra saker skulle bli en alldeles för lång lista".

Och om du slutligen skulle få en recension som är dålig på riktigt så kom ihåg: så länge du själv tycker det är ett bra spel så kan dom aldrig säga att _ingen skulle gilla det här spelet_ ;)
 
Top