Nekromanti Star Warskaraktärer

BraidsMamma

Veteran
Joined
19 Aug 2003
Messages
171
Location
Tumba
Yo.
Jag ska äntligen få börja spelleda en ny kampanj.
Det blev Star Wars RPG (cheesy) men det kan nog bli bra för det.

Det jag behöver hjälpa med (förutom att förstå hur jag ska överleva att spelleda D20 med regler och tärningar i mängder) är snygga bilder..
framför allt bilder som mina spelare kan använda för sina karaktärer men också så att man kan dra upp lite snygga bilder å visa varenda gång våra hjältar springer in i en ny Sith..

Klart det måste finnas massor med databaser på nätet fyllda med starwarsrelaterad fanart men de jag har googlar fram har varit rätt så kassa och inte haft så många bilder..

Någon som har något tips?
Framför allt letar jag efter bilder på jedis och siths (av olika kön och raser) med tända ljussablar.
Stilen spelar ingen roll... det kan vara animerat, skissat, fotorealistiskt eller kvad som hellst...

Jättetacksam för all eventuell hjälp!
 

walruz

Veteran
Joined
17 Jun 2008
Messages
33
Location
Falun / Luleå
Wookieepedias artiklar om ljussabelstrid, jedis, sith och olika arter i SW-universumet innehåller en hel del bilder.
Här är två rollpersoner, en chiss som jag spelade och en caamasi som en polare spelade, från en Star Wars-kampanj vi spelade med ett kraftigt moddat nWoD-system för några år sedan.
Chiss
Caamasi
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg

BraidsMamma

Veteran
Joined
19 Aug 2003
Messages
171
Location
Tumba
Jättetack för hjälpen allihopa!
Jag insåg just att Wizards är smarta nog att förutsätta att man har en massa miniatyrgubbar till striderna i spelet.

Jag skulle ju aldrig gå och köpa boosterpacks i hopp om att få tag på passande karaktärer men finns det något sätt att få tag på lite lösa figurer på en betalbar slant?

/Jakob
 
Top