Nekromanti Star Wars the Old Republic

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Vi är lite splittrade verkar det som, men de flesta verkar ha samlats på Sith'ari. Det finns ett wrnu guild både på republik- och imperiesidan.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Okej, jag drar igång en Sith Warrior där och ser om jag får kontakt med nån av er. Hawthorn heter den.

Vad heter gillet?
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Kul att du kom med Simon
Vi är ju inte så många men att se 6 stycken på samtidigt igår var lite kul.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Personligen har jag hittat till Niman (PvP-server) och spelar Empire där, har sedan fredags kväll hunnit bli en level 25 Sniper.

/Seinet Wintermute - Var fantasilös nog att döpa sin karaktär till Seinet.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Trevligt Seinet! Vad tycker du så långt?
Själv så har jag nu hunnit till lvl 43 med min Jedi Sage. Har även en Sith Assassin som är lvl 23 och vi har hunnit till drygt lvl 20 med våra grupp gubbar. Det är lite mycket bara känner jag det är olika gruppspel och sedan mina Main på varje sida att spela så det går långsamt.
Att det dessutom är 4-7 olika grupp quest på varje planet vid varje levelspan gör att questloggen snabbt blir full :-(
Planen är att prioritera Sagen så mycket jag kan tills den är klar med alla quest nu i alla fall sedan får vi se vad det blir efter det.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Tja, då min burk är drygt tre år gammal så tycker jag att spelet är väldigt grafikkrävande. Jag får ofta ganska låg FPS och främst då i Huttball. Spelmässigt gillar jag det, ett innovativt crafting-system och det känns fräscht med en story att spela efter.

Jag är lite nyfiken på hur end game-spelandet kommer vara och tror tyvärr att det kommer vara ganska enformigt. Avsaknaden av faktioner att ansluta sig till känns som en brist i spelet. Likaså storleken på zonerna man spelar i. Dock är ju expansionsmöjligheterna stora i och med att det går att lägga till fler planeter i spelvärlden.
 
Top