Nekromanti star wars battlefront

sant

Veteran
Joined
9 Sep 2007
Messages
22
Man spelar till skillnad från många andra star wars
spel ingen Jedi eller hjälte, utan en helt vanlig soldat. man kan spela från filmerna och olicka kampanjer.
Man får välja många olika "lag" till e.x. rebeller, republiken,
handelsfederationen och imperiet. Du kan även välja att
erövra hela star wars galaxen, bland mycket annat. spelet
gjordes 2004 men håller mycket hög prestanda.
Star wars battlefront 2 har kommit, och snart kommer nog
star wars battlefront 3, men detta första spel i serien
är riktigt bra.
Tillverkare :
Lucas Arts
// skrivet av sants vän
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,083
Location
Göteborg
Och med detta vill du säga...?
Typ bara tipsa om ett bra spel eller? Men jag håler med om att det är bra.
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
// skrivet av sants vän
Kan du inte regga dig själv istället för att låna din kompis identitet, om du ändå vill diskutera saker här på forumet?
 

sant

Veteran
Joined
9 Sep 2007
Messages
22
hej! jag ville bara ta upp star wars battlefront, eftersom jag prövade det spelet hemma hos sant, alltså. tyckte det var ett kul spel,ochså sa han att den här hemsidan fanns så då tyckte han och jag att jag likagärna kunde skriva lite om spelet. ha det bra! :gremlaugh: :gremlaugh: :gremlaugh:
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
hej! jag ville bara ta upp star wars battlefront, eftersom jag prövade det spelet hemma hos sant, alltså. tyckte det var ett kul spel,ochså sa han att den här hemsidan fanns så då tyckte han och jag att jag likagärna kunde skriva lite om spelet. ha det bra!
Hej själv!

Det är bara bra att du tipsade om ett spel. :gremsmile:

Grejen var mest den att det här är ett forum för diskussioner, så det är vanligt att folk skriver inlägg som kommenterar tidigare inlägg. Det blir snabbt förvirrat om flera personer skriver under samma namn.

Nu är du ju fast och har skrivit flera inlägg, så då har du egentligen ingen anledning att inte registrera dig, eller hur? :gremwink:
 
Top