Nekromanti Star Wars artikel i Sverox när Anders och Tove var ansvariga för tidningen

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Hej
Jag kommer ihåg en artikel i Sverox under den tiden som Anders och Tove styrde den tidningen. Det var till Star Wars D6 och mer fokus på mer strategisk byggande av en rebellstyrka och liknande.
?Har försökt hitta den online, men har inte hittat den. Ngn som kan vara mig behjälplig, även beredd att köpa de Sverox den här artikel var med, tror den var uppdelad i två nummer...

?Tack på förhand
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,931
Location
Ereb Altor
AEGIS PRIME;n260881 said:
Hej
Jag kommer ihåg en artikel i Sverox under den tiden som Anders och Tove styrde den tidningen. Det var till Star Wars D6 och mer fokus på mer strategisk byggande av en rebellstyrka och liknande.
?Har försökt hitta den online, men har inte hittat den. Ngn som kan vara mig behjälplig, även beredd att köpa de Sverox den här artikel var med, tror den var uppdelad i två nummer...

?Tack på förhand

Jag har ingen aning, men jag vill också ha den!
 

Mekanurg

You can add up the parts; you won’t have the sum
Joined
17 May 2000
Messages
7,856
Location
Port Kad, The Rim
Jag känner inte igen artikelbeskrivningen, men om den inte finns i onlinenumren, så måste den ha publicerats i vår första runda som Sverox-redaktörer, dvs de nummer som har Olle Sahlins fotografier som omslagsbild. Dessa finns inte online av rättighetsskäl; internet var så nytt att vi inte skrev in webbpublicering i våra avtal med frilansarna.
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Efter ha rotat i mina gömmor hittade jag del 2 av artikel "Star Wars i Makrokosmos -Del 2" i Sverox nr 2, December 1997. Den är skriven av Thomas Allvin.
?I samma nummer fanns även den underbara artikel med Shadowrun i Stockhom "Stolta stad?" av Mats Blomqvist...

?Finns det ngn som har tillgång till del 1 av "Star Wars i Makrokosmos" eller kanske Thomas själv är jag mycket tacksam för hjälp

Läste nu att det skall även finnas en del 3.....
 
Top