Nekromanti Stackars Bard

Widde

Warrior
Joined
9 Jun 2000
Messages
231
Location
Uppsala
Han kommer att få sin bok sist av alla, jojomensan. I december kommer den. Tidigast. Till och med skogsmullarna kommer väl att ha fått sina böcker vid det laget. Själv är jag dömd att spela min stackars vaniljbard utan en hoper fräcka feats och sånt. Är det någon av er alla kloka inläggare som vet ifall det skulle vara lönt att skaffa trolleristernas bok (book & blood? tome & blood?). finns det månne något matnyttigt för barder i den? 220 pix är en hejarns massa pengar för en så tunn bok.

För övrigt anser jag att "Lute & Loot" är ett eminent förslag på namn.

-W
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Tome & Blood....tja......du vet hru det är man skaffar sig något mest för att man vill grejerna till sin PC än någon annan anledning. Jag spelar Wizard, så jag tyckte att den var ganska ok om än inte fantastisk.......och som du säger ganska tunn.......Du som spelar bard tycker jag inte ska skaffa den...

Får du för dig att göra det ändå så finns det någon prestige class som funkar som bard så det är väl det enda bra....

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Masters of the Wild för "skogsmullarna" kommer inte förrän i februari.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
 
Top