Nekromanti STÅRGÅTE

Von Ork

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
31
Location
Västerås
Blev av någon anledning oerhört road av detta i fredags, har inte tänkt på det förut.

Programet heter "STÅRGÅTE", eller för att vara snäll så tonar det ena "Å" om till ett "A" så det blir: "STARGÅTE"


Sedan så var teamat riktigt roade: En som blir betraktad som Gud för att ahn besiter kunskap och makt, hum... å sedan att RA inte var en gud utan bara ett extremt högteknologiskt folk. Jag kan redan se sista avsnittet av STARGÅTE framför mig:
De finner den mest uråldriga av destinationer och kommer ut på en äng, med en skog skymtande i bakgrunden. Det växer vackara blommor överallt, alla möjliga exotiska djur springer omkring. Borta på en kulle sitter det någon, ganska långt hår och ett vällannsat skägg. Kläd i en vit kappa. SG1 går fram till personen och han vänder sig då om.
"Nämen, tjena." Utbrister Jesus.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Fast och andra sidan är det ju inget horisonntellt streck Å:na, vilket genast gör att det är symbolen för jorden (den symbol som både användes i filmen och i serien). Tar man bort "ringen" över den symbolen så blir det lustigt nog den symbol man brukar använda för vinklar. /images/icons/smile.gif

/Seinet Wintermute - Tycker det är lite konstigt att engelskan är det språk som utvecklats på alla dessa planeter.

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>

 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
lol

oj glömde sätta ut [nt]

---------
-Netfeed-
---------
Fight for the future
---------
 

Scanmaster_K

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
88
Location
Visby, Sverige
Personligen ser jag inte på det men ett avsnitt har jag sett. Och visst är McGyver med och iså fall, hur coolt är inte det?

För varje person som tillber mig ökar min styrka.
 
Top