Nekromanti Språkrekommendation till alla användare

Zaphod_UBBT

Swordsman
Joined
25 Mar 2002
Messages
531
Jag har gjort en elektronisk resa genom wrnu. Jag vill rekommendera alla våghalsiga äventyrare att slå om språket på sina användare till ungerska. Ungerska. Inställningen finns under "My home"-länken i menyn.

Det räcker att göra ett kort besök i den ungerska språkinställningen och att sedan byta tillbaka. Ni kommer att förstå.

Zappy

Edit: Ändringen är som det ser ut nu permanent. Det går INTE att byta tillbaka. Se Yassilus inlägg. /Snigel
 
G

Guest

Guest
Tur att det finns em back knapp, annars hade det inte gått att byta tillbaka.
Men jag tror jag förstår vad du menar, språkblandningen mellan engelska och det som jag antar är ungerska är ju absurd, och alla frågetecken, vad gör de?
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Varning!

Öh, en liten rekommendation från min sida är nog att låta bli, då det, som Zorbeltuss påpekar, inte går att byta tillbaka när man väl bytt, om man inte har en bra back-knapp.
Jag vet inte vad det beror på, men jag tror inte problemet är så hemskt med tanke på vårt ytterst begränsade antal ungerska medlemmar.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,472
Location
Helsingborg
Re: Varning!

"Öh, en liten rekommendation från min sida är nog att låta bli, då det, som Zorbeltuss påpekar, inte går att byta tillbaka när man väl bytt, om man inte har en bra back-knapp."
Haha.. Vad elakt! Jag kan även säga att om man klickar på "My home" och sedan "Edit" så funkar det inte med back-knappen.. Inte i mitt Firefox i alla fall..

/[färg:green]Han[/färg] som sitter fast med ett forum som blandar ungerska, engelska och svenska

PS. Dessutom så kan tydligen inte den ungerska versionen använda UBB-koder :gremlaugh: DS.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,865
Location
Stockholm
Men aaaahrgle! …

Vad skulle det där vara bra för?

Nu kommer jag för all framtid att tvingas betrakta forumet på ungerska! :gremmad:

(Arg-graemlinen heter f.ö. »mogorva« på ungerska.)
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
och alla frågetecken, vad gör de?

De är egentligen ungerska tecken med apostrofer och liknande som din teckenuppsättning inte har stöd för. Helt enkelt knasiga krumelurer som skulle se helt mysko ut för dig, men nu visas som frågetecken :gremsmile:.
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Ett stort grattis

till Zaphod som härmed verkar ha släpt lös det första viruset på WRNU. :gremtongue:

//erik. *puss puss*
 
G

Guest

Guest
Det "roliga" var att en hel del tecken visades som de skulle, jag gillar att se sidor i orginalskick och har därmed alla språkstöd förinstallerade.
 
Top