Jag håller på med en kampanj som påminner en hel del om Artur legenden och jakten på Graal.
Till detta så skulle jag vilja skapa lite platser och "funktioner" och skulle vilja höra era åsikter om detta.
1. Jag vill skapa avalon och framför allt sjön runt ön. Till detta kommer damen av sjön mm. Var tycker ni
att jag skall plasera sjön?
2. Jag tänkte att Albion skulle vara på väg att dö då det skall vara en episk kampanj, detta händer genom
uttorkning. Det skall finnas ett antal underjordiska floder och som motsvarar Albions livsblod och de
skall kunna ses via ett antal heliga platser som druiderna sköter om och där det finns källor. Dessa källor är på
väg att torka ut eller minska i vattenmängd. Med hjälp av en helig kittel (graal) så skall de kunna återfyllas
men först måste kitteln hittas.
Är detta en hållbara grund?
Till detta så skulle jag vilja skapa lite platser och "funktioner" och skulle vilja höra era åsikter om detta.
1. Jag vill skapa avalon och framför allt sjön runt ön. Till detta kommer damen av sjön mm. Var tycker ni
att jag skall plasera sjön?
2. Jag tänkte att Albion skulle vara på väg att dö då det skall vara en episk kampanj, detta händer genom
uttorkning. Det skall finnas ett antal underjordiska floder och som motsvarar Albions livsblod och de
skall kunna ses via ett antal heliga platser som druiderna sköter om och där det finns källor. Dessa källor är på
väg att torka ut eller minska i vattenmängd. Med hjälp av en helig kittel (graal) så skall de kunna återfyllas
men först måste kitteln hittas.
Är detta en hållbara grund?